۰
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

ترمینال مسافربری دریایی در شهریور ماه ۹۵ راه اندازی می شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از راه اندازی ترمینال مسافربری دریایی بندر شهید کلانتری در شهریور ماه 95 خبر داد.
ترمینال دریایی
ترمینال دریایی
به گزارش چهاربهاران، سیاوش رضوانی با اشاره به برنامه ریزی ها و فراهم نمودن بسترهای لازم دریایی اظهار کرد: ترمینال مسافربری دریایی در بندر شهید کلانتری در شهریور ماه 95 فعالیت خود را رسماً آغاز خواهد کرد.
وی افزود: شناورهای تفریحی مالکیت بخش خصوصی دارند و جهت آشنایی مسافران با فعالیت‌های بندری و ترویج فرهنگ دریانوردی با اعلام زمان خاص بازدید و گشت دریایی برای آنها در نظر گرفته شده است.
رضوانی بیان کرد: از آنجا که تعداد مسافران نوروزی در بندر چابهار هر ساله رو به افزایش است خدمات رسانی مناسب در ایام نوروز از اهمیت زیادی برخوردار است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پیش بینی و برنامه ریزی های ما برای مراجعه به ترمینال های مسافران دریایی در سال جاری 18 میلیون مسافر است به همین منظور برای ارائه خدمات بهتر و مراجعه کمتر مسافران به ترمینالها مسافری فروش بلیط به صورت اینترنتی در سایت سازمان بنادر و دریانوردی را در دستورکار خود قرار داده ایم.
محمد سعید نژاد افزود: توصیه ما به همه هموطنان عزیز برای خدمات دهی بهتر و مراجعه کمتر به ترمینالهای مسافری دریایی این است قبل از مراجعه به ترمینالهای مسافری دریایی نسبت به تهیه بلیط خود از طریق شبکه اینترنتی سازمان بنادر و دریانوردی و به زمان حرکت درج شده در بلیط و از طریق ترمینالهای مجاز و شناورهای مجاز و مطمئن اقدام نمایند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 422677
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *