۰
مسئول هیئت فاطمیون شهرستان چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

روح حماسه و ایثار در مراسمات محرم و فاطمیه تبلور پیدا می کند/ حفظ ارزشهای فاطمی اولویت اول هیئت فاطمیون چابهار

مسئول هیئت فاطمیون شهرستان چابهار گفت: شرکت در مراسمات مذهبی از جمله ایام محرم و فاطمیه روح حماسه و ایثار را در عاشقان ائمه اطهار پرورش خواهد داد.
فاطمیون
فاطمیون
حجت الاسلام و المسلمین احمد جوادی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اعلام آغاز به کار هیئت فاطمیون در چابهار اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، هیئت فاطمیون چابهار آغاز به فعالیت  کرد.

وی افزود: احیا و زنده نگه داشتن نهضت عاشورا و ایام فاطمیه سبب زنده نگه داشتن و ترویج دائمى مکتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت ها و تربیت کننده و پرورش دهنده روح حماسه و ایثار است.
مسئول هیئت فاطمیون چابهار الگو گیری از سره و منش فاطمی را بهترین خط مبارزه زنان در قبال جنگ نرم دشمن دانست و تصریح کرد: غرب هجمه بسیار وسیعی را علیه جمهوری اسلامی ایران و بخصوص در قشر دختران و زنان اغاز کرده است والبته دین مبین اسلام و مذهب تشیع اکنده از شخصیتهای بسیار والایی است از جمله حضرت فاطمه الزهرا(س) می تواند الگویی بسیار مناسب در مقابل الگوهای مخرب و پر زرق وبرق دنیای غرب باشد.
وی افزود: ساده زیستی، انفاق در راه خدا، حجب و حیا، عفت و پاکدامنی، تربیت فرزندان و ... مسائلی است که امروز هم می توان از این شخصیت بزرگ الگوبرداری کرد.
حجت السلام جوادی ادامه داد: در ایام محرم هئیت مذهبی فاطمیون برنامه های مختلف مذهبی اعم از سخنرانی، مداحی، سینه زنی و عزاداری سیدالشهدا در سطح شهرستان خواهند داشت.
وی در پایان گفت: هیئت فاطمیون با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و هیئت های مذهبی از جمله هیئت عاشقان ثارالله در حال برگزاری مراسمات ایام فاطمیه در مسجد آل رسول است و از عموم مردم خداجوی و پیرو خط ائمه اطهار جهت شرکت در برنامه مذهبی و معنوی دعوت بعمل آید.
انتهای پیام/
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 422641
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *