۰

غرق پدر و پسر در خاش

نا آگاهی از منطقه و نا آشنایی با فنون شنا و بی احتیاطی افراد یک خانواده در شهرستان خاش سبب فوت دو تن از اعضای آن خانوار گردید.
578
578
به گزارش چهاربهاران، غافل شدن پدر و مادر از فرزند باعث شد که فرزند آنها داخل بند خاکی پر آب سقوط کند و جانش را از دست بدهد و پدر فداکار این فرزند نیز نتوانست به نجات او کمک کند و متاسفانه خودش در باتلاق مرگ گرفتار شد.
یک خانواده از شهرستان خاش که جهت تفریح در حوالی روستای دجنگ از توابع بخش نوک آباد خاش کنار یک بند خاکی اما پر از آب باران سفر کرده بودند روز گذشته شاهد از دست دادن دو تن از اعضای خود بودند.
علی محمدی فر اصالتا ریگی و از منطقه جون آباد کارمند بنیاد مسکن خاش امروز بر اثر غرق شدن در سدی اطراف دجنگ به همراه پسرش متاسفانه فوت کرد.
با همت و تلاش پرسنل شهرداری نوک آباد و ماشین سنگین جسد از داخل سد به بیرون کشیده شد و برای سیر مراحل قانونی به خاش انتقال یافت.
با حمایت های شهردار نوک آباد و مسئولان محلی یک دستگاه لودر جهت شکافتن سد به محل اعزام گردید و تلاشهای راننده لودر شهرداری باعث شد که سد شکافته شود و جنازه این فرد به بیرون سد هدایت شود.
مهدی جمشیدزهی بخشدار نوک آباد خاش گفت:با توجه به اینکه چند ماه قبل نیز در حاشیه تفتان فردی در داخل یک حوزچه پر آب غرق شد و روز گذشته شاهد این اتفاق ناگوار بودیم لذا به خانواده ها توصیه می کنیم از حضور در کنار بندهای پر آب و آبگیرها و نیز داخل و حاشیه رودخانه ها اجتناب کنند.
وی اظهار داشت:هم اینک فصل بارشها بوده و در اکثر رودخانه ها و بندهای خاکی آب فراوان وجود دارد که برای حفظ جان و حفظ سلامتی ضرورت دارد خانواده ها در مکانهای امن به تفریح بروند.

خبرگزاری ایسنا
انتهاي پیام
شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب: 422634
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *