۰
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

تحول بنیادین در مسایل اجتماعی و روان‌شناسی از رویکردهای توسعه فرهنگی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چابهار گفت: تحول بنیادین در مسایل اجتماعی و روان‌شناسی از رویکردهای توسعه فرهنگی در جامعه است
رئیس دانشگاه آزاد چابهار
رئیس دانشگاه آزاد چابهار
دکتر محمدحسین یاراحمدزهی در گفت و گو با چهاربهاران با توجه به جایگاه و اهمیت روان‌شناسی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: از آنجا که هر جامعه‌ای متناسب با شرایط فرهنگی پیشرفت و رشد را تجربه خواهد کرد، باید با برنامه‌ریزی مدون مقابل مشکلات و انحرافات ایستاد تا شاهد توسعه فرهنگی باشیم.
  وی با تأکید بر گسترش و توسعه فعالیت‌های پژوهشی اظهار کرد: با برگزاری همایش ملی روان‌شناسی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی روحیه خودباوری استادان و دانشجویان در تحقیق دو چندان شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چابهار تحول بنیادین در مسایل اجتماعی و روان‌شناسی را از رویکردهای توسعه فرهنگی دانست.
سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به برگزاری گارگاههای آموزشی اظهار کرد: گارگاههای آموزشی در خصوص مدیریت آسیب های اجتماعی با حضور اساتید دانشگاه و اندیشمندان از سراسر کشور برگزار شد این کارگاه ها شامل؛ کارگاه آموزشی عوامل موثر بر ازدواج موفق و آسیب شناسی خانواده، درمان شناختی رفتاری اعتیاد، اختلالات یادگیری و ارتباط فعالیت های بدنی و حرکتی با آسیب های اجتماعی بود.
نصیر بارکزهی بیان کرد: شناسایی علل اساسی و کنترل آنها می‌تواند بسیاری از نیروهای از دست رفته جامعه را تجدید کرده و در مسیر کار سالم جامعه هدایت کند؛ از این روست که مدیریت آسیب ها و به کارگیری ابزار ها و علوم موثر و کار آمد همانند روان‌شناسی می تواند در تسهیل این راه به ما کمک کند.
وی افزود: برای اولین بار همایش ملی روان شناسی و مدیریت آسیب های اجتماعی در بصورت همایشی در سطح ملی در شهرستان چابهار با حضور اساتید برجسته و صاحب نظران حوزه روان شناسی برگزار شد.
 همایش ملی روان‌شناسی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی برای نخستین بار با مشارکت سازمان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار برگزار و موسسه مردم نهاد نبی اکرم (ص) از مجریان برگزاری این همایش بود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 422623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *