۰
استاندار سیستان و بلوچستان در گفت و گو با چهاربهاران:

بندر چابهار؛ میزبان جشن ملی نوروز 1395 خواهد بود

استاندار سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن ملی نوروز1395 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بندر چابهار خبرداد.
استاندار
استاندار
علی اوسط هاشمی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران در چابهار با اشاره به جشن نوروزی امسال اظهار کرد: جشن نوروز در 29 اسفند با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان و گردشگری به صورت زنده از شبکه سراسری پخش خواهد شد.
وی نمایش ظرفیتهای شهرستان چابهار را از اهداف این مراسم ملی عنوان کرد و افزود: نمایش پتانسیلهای بکر گردشگری در سواحل زیبای مکران و ظرفیتهای استان از اهداف ما در جشن ملی نوروز 95 در شهرستان چابهار است.
استاندار بیان کرد: امیدواریم شهرستان چابهار به عنوان نماینده استان پهناور سیستان وبلوچستان در ایام نوروز میزبان خوبی برای برگزاری جشن ملی نوروز 95 با حضور مسئولین بلند پایه کشور باشد.
هاشمی خاطر نشان کرد: ما در تلاشیم سال 96 استان سیستان و بلوچستان را مقصد ناشناخته گردشگری برای ایرانیان و جهانیان اعلام کنیم و گام بزرگی را در سطح ملی برداریم؛ برای این جهش در سال 96 در یک نگاه ملی در طول یکسال به ظرفیت ها و قابلیت های متنوع و کثیر گردشگری این استان به محوریت چابهار و کنارک در جنوب و سیستان در شمال و تفتان در سرحد به گردشگران معرفی کنیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۵
کد مطلب: 422619
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *