۰
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با چهاربهاران:

ضرورت آموزش نحوه برخورد مسئولان با اتباع خارجه/ مشارکت مردم و مسئولان عامل تحقق اهداف نظام در مدیریت اتباع خارجی

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ضروریات نحوه برخورد مسئولان با اتباع خارجه است که باعث تحقق اهداف نظام در مدیریت اتباع خارجی می شود.
aiv;d
aiv;d
عليرضا شهركي در حاشيه برگزاري كارگاه آموزشی قوانین و مقررات پناهندگی و حقوق بشر در چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار كرد: هدف از اين كارگاه افزايش آگاهي مسئولان استان با قوانين بين الملل و برآورده شدن انتظارات سازمان بين الملل از مسئولان ايراني و به ویژه سازمان عالی پناهندگان و کمیسیون عالی پناهندگان است.
وي با بيان اينكه سيستان و بلوچستان مرز مشترك طولاني با كشورهاي افغانستان و پاكستان دارد، تصريح كرد: اين استان پيشاني ورود آوارگان و مهاجران از سنوات گذشته تا كنون بوده و به همين دليل فرمانداران و فرماندهان مرزباني و ساير افرادي كه با مهاجران ارتباط دارند بايد نسبت به مقررات بين الملل و قوانين آگاهي كامل داشته باشند.
شهركي با بيان اينكه كشور ايران اسلامي از كشورهاي است كه کنوانسیون حقوق بشر را پذيرفته و عضو است، بیان كرد: ايران اسلامي از نظر رعايت حقوق بشر در دنيا زبان زد خاص و عام است و به درستي تاكنون قوانين حقوق بشر را رعايت كرده است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاري كارگاه آموزشی قوانین و مقررات پناهندگی و حقوق بشر در چابهار و آموزش اين قوانين به مسئولان استان خبر داد.
 
 
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 422608
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *