۰
یادداشت/

حماسه مردم درانتخابات برای دشمن بیم آفرین و برای کشور امید آفرین است/ انتخابات نماد مشارکت مدنی مردم در سرنوشت کشور است

شرکت گسترده مردم در انتخابات نوعی مشارکت مدنی است که نمایانگر حضور و نقش مردم در تعیین سرنوشت وآبادانی کشور است.
انتخابات
انتخابات
به گزارش چهاربهاران، مجلس شورای اسلامی در تاریخ انقلاب نقش موثری در عبور از بحرانهای بسیار زیادی منجمله جنگ هشت ساله و تحریم و همچنین فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی داشته است.
تخریب شورای نگهبان و ایجاد هیاهوها و فرافکنی و به فرموده رهبر معظم انقلاب نفوذ در لایه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور از جمله اقدامات دشمن در قبال انتخابات کشور است.
شورای نگهبان قانون اساسی و تلاش برخی جریانات در خدشه دار کردن تصمیمهای این شورا نقشه ای از پیش تعیین شده برای زیر سئوال بردن نتیجه انتخابات در صورت شکست برخی از جریانات است، جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب با ایجاد همه پرسی قانون اساسی و رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی نقش بسیار مثبت و ارزنده ای برای تبیین مردم سالاری در سایه دین ایفا کردند.
مجلس با قانونگذاری مسیر راهبردی روشن و مشخصی برای دولتمردان و قوه مجریه ایجاد می کند از اینرو در ساخت و تثبیت چشم اندازهای کشور بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است.
وارد شدن انگلیس و امریکا به معرکه انتخابات کشور و حمایت واضح آنان از برخی جریانات دلسوزی برای منافع جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه نوعی ایجاد شکاف و جبهه سازی افراد بر علیه یکدیگر است و پدیده نفوذ در کشور را بیش از پیش آشکارتر می کند.
 از برخی جریانات تداعی کننده دخالتهای آشکار استعمار پیر و نو در ایران است و با در دست داشتن غولهای رسانه ای دنیا سعی در جلب افکار عمومی مردم بخصوص ایرانیان خارج از کشور و مخاطبان شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی داخل کشور است.
سابقه دشمنی استکبار در طول سه دهه پیشین در امور جاری و سیاستهای داخلی کشور موید این مطلب است که این کشورها هر بار با ترفند و حیله جدیدتر در صدد دخالت در امور داخلی ایران هستند.
شرکت گسترده مردم در انتخابات آتی همچون انتخابات های پیشین نخستین برگ برنده ملت در مقابل بدخواهان نظام است، شور و پویایی مردم اقصی نقاط کشور در انتخابات نوید حضوری پرشور را در صحنه خواهد داد ونمایندگان ملت باید قدر فرصت ها را دانسته و با همت و پشتکار مضاعف و روحیه جهادی بتوانند بر مشکلات اقصادی به عنوانا نخستین دغدغه مردم فائق آیند وجمهوری اسلامی ایران را به چشم انداز 1404 برسانند.
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 422568
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *