۰
دبیرهمایش و عضو موسسه مردم نهاد همراهان جوان:

پیاده روی، نقش بنیادی در سلامت روان و جسم انسان دارد

دبیرهمایش گفت: همایش های پیاده روی خانوادگی در راستای ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی و فراهم شدن بسترهای مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی نقش بنیادی در سلامت روان و جسم انسان دارد.
عامری
عامری
مهدی عامری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به حضور بیش از550 نفر شهروند علاقمند به ورزش خانوادگی را در این همایش بسیار مثبت ارزیابی و اظهار کرد: حضور حداکثری شهروندان چابهاری و شهروندان منطقه دشتیاری و شهرستان کنارک به اتفاق خانواده اهمیت موضوع اشاعه ترویج فرهنگ ورزش همگانی را می رساند.
وی بیان کرد: حضور خانوادگی در همایش پیاده روی از رشد روز افزون ورزش های همگانی در جامعه حکایت دارد و این امر زمینه شور و نشاط در جامعه را فراهم می کند.
عامری برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی را در راستای ایجاد نشاط و سلامت اجتماعی و فراهم شدن بسترهای مناسب برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: پیاده روی، نقش بنیادی در سلامت روان و جسم انسان دارد.
عضو موسسه مردم نهاد همراهان جوان افزود: تعداد 600 کتاب اهدایی مدیریت فرهنگی منطقه آزاد در این برنامه به حاضرین توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: در این همایش شرکت کنندگان مسیر فلکه شیلات تا انتهای جاده هتل لیپار طی کردند و در پایان70 به نفر طی قرعه کشی جوایزی اهداء شد.
همایش پیاده روی خانوادگی با شعار همدلی و هم زبانی به همت سازمان مردم نهاد همراهان جوان و دستگاههای مختلف اداری شهرستان چابهار برگزار شد.
هدایای این همایش را موسسه همراهان جوان و با حمایت مادی ومعنوی؛ دانشگاه آزاد اسلامی چابهار، شورای مبارزه با مواد مخدر استان، پتروشیمی، کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی، شهرداری، بسیج خواهران، منطقه ازاد تجاری، بنیاد شهید، اموزش و پرورش، موسسات مردم نهاد راه سلامت، با شعار همدلی و هم زبانی بین مردم مشارکت داشتند.
انتهای پیام/
 
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 422561
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *