۰

استقرار امنيت مهمترين مأموريت نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان گفت: روحيه انقلابي و اسلامي که جوهره کميته انقلاب اسلامي را تشکيل داد امروز در نيروي انتظامي به بلوغ خود رسيده است.
سردار رحیمی
سردار رحیمی
به گزارش چهاربهاران، سردار "حسين رحيمي" که در گردهمايي پاسداران کميته انقلاب اسلامي(ياران ولايت)که به مناسبت سال روز تأسيس کميته انقلاب اسلامي برگزار شد افزود: اين گردهمايي ها يادآور رشادت ها و دلاورمردي هاي کساني است که ارکان اصلي شکل گيري انقلاب اسلامي بوده اند.
وي افزود: استقرار امنيت جزء بديهي ترين و مهمترين مأموريت نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: بعد از گذشت 1400 سال از ظهور اسلام،ملت بزرگ ايران با هدايت هاي امام خميني (ره) انقلاب عظيمي را پايه گذاري کرده که تمام تئوري هاي شرق و غرب را برهم زده است.
سردار رحيمي، با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي در سطح جهان بسيار تأثير گذار بوده است ،گفت: اين انقلاب که از وجود مردم شکل گرفته است ضمن ناکامي همه توطئه هاي خارجي و بين المللي با يک جوهره شکل گيري مردمي، مسير کامل متفاوتي را از ساير انقلاب ها طي مي کند.
اين مقام ارشد انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: امروز ما دور هم جمع شده ايم که ياد و خاطره کساني را گرامي بداريم که نياز اوليه اي که همان تأمين امنيت انقلاب و انقلابيون بود را در اين استان ولايتمدار فراهم کردند.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان افزود: در بسياري از کشورها پس از وقوع انقلاب ها به دليل عدم وجود رهبري و همچنين افرادي که بتواند امنيت انقلابيون را تأمين کنند،انقلاب در آن کشورها به نتيجه نرسيد ولي در انقلاب مقدس و عظيم ملت بزرگ ايران به برکت وجود رهبري ،امام خميني(ره) و کميته انقلاب اسلامي که به تأمين امنيت مي پرداختند،انقلاب ما به ثمر نشست و همچنان با قدرت و صلابت به راه الهي خود ادامه مي دهد.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در بخش ديگري از سخنان خود گفت:روحيه انقلابي و اسلامي که بطن و جوهره کميته انقلاب اسلامي را تشکيل داد،امروز در نيروي انتظامي به بلوغ خود رسيده و اين نيرو بنا به فرموده امام خامنه اي مظهر اقتدار عمومي است.
اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به حضور پاسداران کميته انقلاب اسلامي در بدنه ي نيروي انتظامي گفت: روحيه انقلابي با حضور اين عزيزان به نيروي انتظامي منتقل شده و امروز پليس، سازمان قدرتمندي است که همه روي آن حساب مي کنند.
سردار رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: کميته انقلاب اسلامي، ام النهاد نهادهاي انقلابي است که در اوايل انقلاب شکل گرفت و تمام نهادهايي که امروز قدرتمند است مانند جهاد سازندگي،سپاه و... ريشه اصلي آن ها از اين کميته بوده است.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در بخش پاياني سخنان خود با گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان و جانبازان و ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: همه ما بدهکار اين عزيزان هستيم و از خدا مي خواهم که ما را در راه اسلام و قرآن ثابت قدم نگه دارد.
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 422547
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *