۰

رعایت اصل امانت‌داری در انتخابات مورد توجه دولت است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان خاش با تاکید بر اینکه رعایت اصل امانت داری در انتخابات هفت اسفند مورد توجه دولت است گفت: مراحل برگزاری انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه این شهرستان به خوبی طی می شود.
560
560
به گزارش چهاربهاران، محمد احمدی در نشست مشترک رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان، اعضای هیئت اجرایی انتخابات و اعضای شورای اداری شهرستان خاش بیان کرد: دغدغه مهم دولت و دست اندرکاران امر انتخابات پرشور برگزار شدن و سلامت آن می باشد.
وی افزود: در مراحل نانویسی و بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در هیئت های اجرائی و نظارت کارها با حساسیت بالایی دنبال شده و ان شاءالله در روزهای آتی و هفتم اسفند ماه نیز این روند با قوت بیشتری ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: خلق حماسه با شکوه 22 بهمن و به دنبال آن انتخابات هفتم اسفند زمینه ساز استحکام نظام اسلامی و نمایش همبستگی و اتحاد ملت است.
معاون فرماندار خاش ادامه داد: همه عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات به سلامت، شکوه و عظمت انتخابات و صیانت از آرای مردم می اندیشند.
وی تاکید کرد: رعایت قانون و اصل بی طرفی در انتخابات مهمترین دغدغه دولتمردان و عوامل دست اندر کار در موضوع انتخابات می باشد.
احمدی ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام و کشور برای مایوس کردن مردم جهت شرکت در انتخابات و ناسالم برگزار شدن آن و در نتیجه نا امن کردن کشور تلاش جدی و مستمری دارند اظهار کرد: بایستی در این موضوع همه اقشار جامعه و بویژه عوامل دست اندرکار انتخابات هوشیار باشند.
در این نشست شماری از کارشناسان اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان در موضوع انتخابات، اهمیت شناخت ترفندهای دشمنان و کمک به برگزاری سالم، باشکوه و حداکثری انتخابات مطالب عنوان و ضرورت جدی گرفتن استفاده از تلفن و امکانات ارتباطی را متذکر شدند.
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 422542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *