۰

۱۰۰۰ بیمار شکاف کام و لب در زاهدان رایگان درمان شدند

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هزار بیمار شکاف کام و لب در زاهدان رایگان درمان شدند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در آیین اختتامیه تجلیل از خیرین پزشکی در شهرستان زاهدان اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که در دولت تدبیر و امید تیم پزشکی به سراغ بیماران نیازمند می‌روند.
وی با اشاره به اینکه استقرار تیم پزشکی متخصصی شکاف لب و کام در این استان محروم سند افتخار است، افزود: امروز جراحان پلاستیک جزء ضروریت‌هایی هستن که اگر این تخصص روی چهره دختر یا پسر مبتلا به این بیماری صورت نگیرد، تا پایان عمر نگرانی برای خانواده و فرد بیمار به دنبال دارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هزار بیمار شکاف کام و لب در زاهدان رایگان درمان شدند، بیان کرد: امروز ما وظیفه داریم به نمایندگی همه مردم، ازخدمت این تیم نیکوکار که ادامه دهنده راه انبیاء هستند، تشکر و قدردانی نمائیم.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این جلسه افزود: تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک به عنوان تیم ارزشمند، پرافتخار پزشکی جمهوری اسلامی ایران بوده که البته  این فداکاران شخصیت‌های برجسته و مایه افتخار ایران اسلامی هستند.
علیرضا نخعی با بیان اینکه این تیم به مدت یک هفته در این شهرستان اقدامات بی نظیری را رقم زدند و در نوع خود یک حرکت بی‌سابقه بوده است، گفت: در این مدت چشم های نگرانی آمدند و درد و نگرانی آنها به امید مبدل شد.
وی تصریح کرد: مادرانی که سال‌های طولانی با اندوه کودکان بیمار خود را نگاه می کردند و توانایی دریافت برنامه‌های گران‌قیمت را نداشته، اما اکنون با حضور افرادی صبور و قدرشناس از این آزمون سربلند بیرون آمدند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: تیم خیرین پزشکی با این اقدام انسان‌دوستانه خود در روح و روان افراد این جامعه اثر مثبت گذاشتند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 422534
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *