۰

رکورد جهانی جراحی پلاستیک در پنج روز

فوق تخصص جراحی پلاستیک گفت: ۱۲۰عمل جراحی شکاف لب در عرض پنج روز در سطح استان سیستان و بلوچستان انجام شده که این آمار در هیچ جای کره زمین ثبت نشده است.
340
340
به گزارش چهاربهاران، دکتر کلانتری صبح امروز در آیین تجلیل ازتیم فوق تخصص جراحی پلاستیک درخانه معلم زاهدان اظهار کرد: بالاترین آمار ویزیتِ جراحی پلاستیک در دنیا و بالاترین اعمال جراحی شکاف لب درعرض۵ روز در این استان انجام شده است. وی با بیان اینکه ۱۲۰عمل در این ۵روز انجام شده تصریح کرد: تمام بیماران پس از انجام عمل جراحی سالم بیمارستان را ترک کرده اند.
  وی درخصوص تیم فوق تخصص جراحی پلاستیک خاطر نشان کرد: این تیم از سال۱۳۸۷ از شاگرد اول های جراحی پلاستیک کشور تشکیل شده و اعضای آن تاکنون بالغ بر۴۵نفر رسیده است.
  وی افزود: این تیم یک گروه خودجوش است و هیچ وابستگی مالی ندارد و کلیه هزینه های سفر از سوی خود پزشکان تهیه می شود.   کلانتری ادامه داد: این افراد برای زکات کار خود این کار را انجام می دهند و به عنوان یک ایرانی و به عشق حمایت از مردم بیمار کار می کنند.
  فوق تخصص جراحی پلاستیک عنوان کرد: طی این پنج روز ۱۰۰۰بیمار ویزیت و۱۲۰نفر از آنها تحت عمل جراحی قرار گرفتند.
  وی همچنین گفت: ۸۹درصد از افرادی که به این تیم مراجعه کردند از بدو تولد تاکنون عمل نشده بودند.
  این مسئول در رابطه با سن بیماران نیز  گفت: بالاترین سن مربوط به بیماری با ۵۴سال سن و کوچکترین آنها نوزادی یازده روزه بوده است.
خبرگزاری ایسنا
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب: 422525
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *