۰
گزارش چهاربهاران از حماسه مردم چابهار در راهپيمايي ۲۲ بهمن؛

۲۲ بهمن، نامت هنوز آشناي دلهاست/ حضور در راهپیمایی بیانگر روحیه انقلابی و دینی مردم است/ روحیه استکبارستیز تا پایان سیاستهای امپریالیسمی امریکا ادامه خواهد داشت

روحیه استکبار ستیزی در اعماق دل مسلمانان است و تا پایان سیاستهای امپریالیسمی امریکا ادامه خواهد داشت.
مردم
مردم
به گزارش چهاربهاران، مردم چابهار در روز 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بار ديگر به خيابانها آمدند، دلهاي دريايي آنها با مشت هاي آسمان كوبشان بر دهان استكبار زدند و این روحیه تا پایان سیاستهای آمریکا ادامه دارد.
22 بهمن نامت هنوز آشناي دلهاست هنوز ياد و خاطر تو دلهاي گرم مردم بندر چابهار را نوراني مي كند، ملتي كه به ياد آن روز سرنوشت ساز هويت تاريخي، فرهنگي و اعتقادي خود را بدست آورد؛ روزي كه پايه هاي ظلم و جور را شكستي و اميدي شدي بر دل مستضعفين جهان و پرچم اسلام را بر سر مسلمين جهان برافراشتي.
در سي و هفتمین سالگرد طلوعت و دراين زمستان ولي بهاري چابهار، مردمان ديارت بار ديگر بنامت و بيادت دست در دست و مشتهاي گره كرده به صحنه آمدند و در راه تو و با اطاعت از امام و رهبر زمان خامنه اي راه تو و معمار كبيرت امام خميني را به تداوم بخشيد.
ميدان شهداي تاسوعاي حسيني چابهار امسال نيز مانند هرسال ميزبان تجمع عظيم مردم شهر هميشه بهار بود، مكاني كه لاله هاي پرپر شده در راه اهداف تحقق آرامانهاي والاي صاحب انقلاب فدا شدند.
راهپیمایان در مسیر تعیین شده یوم‌الله 22 بهمن با پیاده روی بر روی پرچم و در نهایت آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی انزجار و بی‌اعتمادی خود را از سیاست‌ها و اقدامات سلطه‌جویانه و ددمنشانه این کشورها نشان دادند.
 آمده ايم كه به سران غرب و آمريكا بگوييم كه در برابر زورگوئيهاي غرب ما نيز همچنان ايستاده تا پاي جان و اطاعت از رهبر انقلاب هستیم.
 اسكله صيادي مملو از قايق و لنچ بود و دريا در آرامش عميقي فرو رفته بود چراكه امروز روز 22 بهمن بود و صيادان آماده در راهپيمايي بودند.
"عبدالخالق در زاده" يكي از صيادان چابهاري هدف خود را تجديد ميثاق با ولايت و رهبري عنوان كرد و گفت: حضور ما در مراسمات و راهپيمايي هاي وحدت بخش حفظ انسجام و يكپارچگي در برابر توطئه دشمنان است.
 

 
صياد چابهاري افزود: دشمن وقتي جمعيت و اقشار مختلف جامعه را كه شيعه و سني، پير و جوان در كنار هم يكدل و يكصدا يك شعار واحد را تكرار مي كنند لرزه بر اندامشان مي افتد.
در شلوغي جمعيت مردمي گندمگون برخورد كردم كه قاب عكس در دست داشت، نزديكتر شدم صاحب عكس را شناختم، آري ان مرد پدر شهيد بود و به من گفت: فزرندم جانش را براي حفظ و نگهباني از انقلاب فدا كرد، آمده ام تا بگويم جان فرزندم فداي انقلاب شد كه هيچ خود نيز تا آخرين قطره خونم در كنار نظام و رهبري خواهم بود و صحنه هاي انقلاب را هيچ وقت ترك نخواهم كرد.
کمی از راهپیمایی گذشته بود که مردی را بر روی ویلچر دیدم و علت حضورش را در راهپیمایی پرسیدم و او گفت: امروز روز جشن پيروزي انقلاب اسلامي است، روز پيروزي حق بر باطل و تثبيت حقانيت ملت ايران، من هم همگام با ملت ايران اسلامي به خيابان‌ها آمدم و تا اين روز بزرگ را جشن بگیرم.
 

دانشجويان اين سربازان عرصه علم كشور آمده اند تا پاسخ گستاخي هاي غرب را به نحو شايسته اي نشان دهند كه در هر زماني در كنار دولت و ملت ايستاده اند.
احمد هوت هدف خود را از شركت در راهپيمايي  به خبرنگار ما گفت: غرور از دست رفته ما كه دست نشانده امريكا بود به ما باز گردانيده شد و حضرت امام خميني (ره ) براي اولين بار به ما ياد داد كه مي توان با امپرياليسم آمريكا به مبارزه برخواست تا عزت و شرف را براي خودمان به ارمغان بياوريم.
 

دانش آموزي شركت خود را در راهپيمايي 22 بهمن اينگونه گفت: شركت ما دانش آموزان در راهپيمايي 22 بهمن حمايت از انقلاب و نظام است و ما گوش به فرمان رهبر عزيزمان تا آخر براي دفاع از انقلاب ايستاده ايم.
محمد بلوچ در پاسخ به این سوال که به چه علت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرد؟ گفت: به خاطر روح امام راحل(ره) و خون شهدا شرکت کردم و این یک وظیفه است.
 

وی به خبرنگار ما گفت: به گفته رهبر عزيزمان ما با درس خواندن و تلاش علمي بايد بتوانيم از اتكا به كشورهاي ديگر رها شويم و روي پاي خودمان بايستيم.
يكي از شهروندان چابهاري در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: كشورهايي كه پشتوانه مردمي دارند داراي چنان قدرتي هستند كه هيچ قدرت تسحيلاتي و سياسي مقايسه با آن نخواهد بود.
وي افزود: اين پشتوانه مردمي را جمهوري اسلامي ايران از ابتداي انقلاب با خود داشته است.
مردم همیشه بیدار چابهار در مسيرهاي راهپيمايي با شعارهاي «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسرائيل»، «مرگ بر استکبار» فرياد خشم و انزجار خود را از دشمنان نظام و اسلام به جهانيان اعلام کرده و تداوم انقلاب اسلامي ايران را تا هميشه تاريخ به جهانيان نشان دادند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 422523
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *