۰
از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان چابهار اعلام شد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چابهار مسیرهای راهپیمایی را در این شهرستان و شهرهای پلان و نگور اعلام کرد.
22 بهمن
22 بهمن
به گزارش چهاربهاران، راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و باشکوه تر از  هر سال در شهرستان چابهار و چند بخش و روستا برگزار می شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر اتحاد، انسجام، همدلی و همبستگی ملت ایران و توجه جدی آنان به سرنوشت کشور خواهد بود.
غلام آرامش افزود: هر چه قدر که ملت ایران حضور گسترده تری در عرصه های مختلف از جمله راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشته باشند پاسخ محکمی به این توطئه شوم دشمنان است.
وی بیان کرد: مسیر راهپیمایی امسال از سه راه فردوسی تا بلوار شهدای تاسوعای حسینی بوده و مکان تجمع شرکت کنندگان و سخنرانی نیز در این میدان برگزار خواهد شد.
معاون اداره تبلیغات شهرستان چابهار ادامه داد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال در شهرستان چابهاراز ساعت 9 صبح آغاز می شود و سخنران آن امام جمعه شهرستان چابهار است.
وی از برگزاری راهپیمایی در شهرهای نگور و پلان خبر داد و گفت: راهپیمایی 22 بهمن در شهر نگور در بلوار خلیج فارس با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار در پایان با درخواست از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن ماه خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز همچون سنوات گذشته شاهد حضور باشکوه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه باشیم.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب: 422511
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *