۰

افتتاح مرکز داده دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور دکتر فرهادی

وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز مرکز داده دانشگاه سیستان و بلوچستان را افتتاح کرد.
896
896
به گزارش چهاربهاران، دکتر علیرضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)افزود: مرکز جامع داده‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان واقع در طبقه پایین کتابخانه مرکزی دانشگاه امروز با حضور دکتر فرهادی افتتاح شد.
وی اظهار کرد: مرکز داده‌ها یک ابر حافظه مرکزی است که اطلاعات تمام سرورهای دانشگاه در آن ذخیره می‌شود و علاوه بر آن قرار است که از اطلاعات تمام سرورهای سطح استان سیستان و بلوچستان را پشتیبانی کند.
دکتر بندانی خاطرنشان کرد: نمونه این مرکز داده تاکنون در جنوب شرق کشور وجود نداشته است.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حوزه اصلی فعالیت مرکز داده دانشگاه سیستان و بلوچستان در زمینه امنیت نرم افزارهای کاربردی ، نرم افزار‌های آموزشی ، مشاوره‌ای و بومی سازی ابزارهای مربوطه است.
بندانی همچنین اظهار کرد: پروژه‌های آزمایشگاه شماره ۲ دانشگاه، اهدایی از طرف یکی از خیران استان و کتابخانه دیجیتال دانشگاه، اهدایی توسط بنیاد قلم‌چی امروز با حضور دکتر فرهادی کلنگ‌زنی شد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز سه‌شنبه، ۲۰ بهمن‌ماه جهت افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه سیستان و بلوچستان و دیدار با روسای دانشگاه‌های این استان، به این استان سفر کرده است.

خبرگزاری ایسنا
انتهاي پیام
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب: 422502
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *