۰

نسخه نجات سیستان، تجارت است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر قدرت مردم نبود قطعاً انقلاب دوامی پیدا نمی کرد چون حجمه دشمنان زیاد بود و کشورهای زیادی برعلیه ایران اسلامی به پاخواسته بودند.
هاشمی
هاشمی
به گزارش چهاربهاران، علی اوسط هاشمی که درجمع معتمدان و ریش سفیدان شیعه و سنی در شهرستان هامون سخن می گفت اظهار داشت: به کمک انقلاب شکوهمند اسلامی ایران امروز شکست انحصار رسانه ها محقق گردیده، قبلاً همه متاثراز بلندگوها و رسانه های در اختیار قدرتها بودند ولی امروز رسانه جهانی رسانه ای تنها نیست که هرچه می خواهد بگوید و مردم را سرگرم کند.

وی ادامه داد: همه دنیا می داند که دیگر عصر، عصر قدرت نیست و هرقدرتی که بخواهد بماند باید منطق داشته باشد و بارعایت حقوق، قانون را نیز رعایت کند.

وی افزود: به برکت انقلاب تحریم را شکستیم و همه تحدیدات جهانی را بی اثر و پوچ کردیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طی دو سه سال اخیر همه دنیا علیه ایران بودند و این خود یک نسخه جهانی بود، افزود: به یاری خداوند متعال با حمایت ملت بزرگ و شریف ایران توانستیم اطاعت جهانی را برعلیه ایران بشکنیم و در واقع شکست اتحاد جهان علیه ایران، باوحدت ایرانیان بود و این وحدت، به برکت انتخابات سال 1392 بود که به دولتی رأی دادید که امروز سدمحکمی در مقابل افراطی گری وخشونت شده است.

علی اوسط هاشمی با بیان اهمیت انتخابات پیش رو در 7 اسفندماه جاری، گفت: کسی را انتخاب کنید که دغدغه ملی داشته باشد و خود ساز باشد نه اینکه سنگ اندازی کند.

وی خطاب به معتمدان و ریش سفیدان گفت: رأیتان را حراج نکنید و ارزان نفروشید، به کسانی رأی بدهید که خود را وقف خدمت به مردم کنند.

وی در ادامه افزود: باید قالب قومیت را کنارگذاشت و اجازه نداد که برای رسیدن به کرسی، اختلافی ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به توجه ویژه دولت به استان سیستان و بلوچستان و منطقه سیستان، گفت: برخوردارشدن مردم از نعمت گاز و راه آهن یقیناً صورت خواهد پذیرفت.

هاشمی با اشاره به اینکه مدیرمنطقه آزاد تجاری سیستان نیزمنصوب شده، گفت: علی رقم اینکه تصویب منطقه آزاد تجاری سیستان در مجلس شورای اسلامی با بدشانسی مواجه شد، اما ما دست از تلاش نمی کشیم و براین موضع پافشاری خواهیم کرد چون نسخه نجات سیستان در گرو تجارت می باشد.
خبرگزاری ایسنا
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب: 422491
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *