۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار در نشست صمیمی علمای شیعه و سنی:

دعوت به وحدت از مهم ترین آموزه های قرآن کریم است

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار گفت: دعوت به وحدت از مهم ترین آموزه های قرآن کریم به کل جهانیان است.
مولوی
مولوی
به گزارش چهاربهاران، مولوی عبدالرحمن دوستی در نشست صمیمی و محفل انس علمای شیعه و سنی در شهرستان چابهار اظهار کرد: مهمترین نیاز امت اسلام حفظ اتحاد، وحدت و همدلی است.
وی افزود: در میان مذاهب شیعه و سنی افراد افراطی وجود دارند که موجب ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلام می شوند به همین سبب علما و روحانیون نقش بسیار مهمی در خنثی کردن این دسیسه ها دارند.
وی ادامه داد: علما باید با هدایتگری و روشنگری عقل و دل ملل مسلمان را به هم نزدیک کنند و زمینه ساز وحدت باشند.
مولوی اهل سنت چابهار بیان کرد: امروز علماي شيعه و سني به اين نكته رسيده اند كه دشمن فقط مخالف شيعه يا اهل سنت نيست، امروز دشمنان اسلام هم با شيعه مخالفند و هم با اهل سنت، بطوريكه در به خاك و خون كشيدن آنان هيچ تفاوتي قائل نيستند.
رهبران دینی پایه و اساس تشکیل حکومت اسلامی بر محور وحدت هستند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این نشست اظهار کرد: امروز دشمن با همه توان در مقابل اسلام ايستاده است، و دريافته اسلام دين كامل و پاسخگوي تمام دغدغده هاي جامعه بشري است.
حجت السلام و المسلمین برهان باقری دین و آمیزه‌های دینی، ‌امر به معروف و نهی از منکر و وحدت کلمه را سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: امروز دین و آمیزه‌های دینی باید حرف نخست را بزند و در کنار آن همه باید برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و عوامل پیروزی بخش این نظام تلاش کنند
وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) با شهامت، شجاعت و اخلاص توانست در مقابل دشمن ایستادگی کند و استکبار جهانی را از کشور بیرون کرد گفت: در ادامه راه امام خمینی (ره) همه وظیفه داریم که در راستای اقتدار بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و در همه صحنه ها حضور داشته باشیم.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 422485
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *