۰
فرماندار ویژه چابهار خبر داد:

افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی، آموزشی و خدماتی دهه فجر در شهرستان چابهار

فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: در دهه مبارک فجر 22 طرح عمرانی، آموزشی، برق و خدماتی در شهرستان چابهار به بهره برداری می رسد.
فرماندار ویژه چابهار
فرماندار ویژه چابهار
احمد علی موهبتی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و یاد و خاطره شهیدان و امام راحل اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال شامل برنامه‌های فرهنگی ورزشی، آموزشی، برق، کشاورزی، عمران شهری و زیر ساخت های منطقه آزاد چابهار است.
 
وی با بیان اینکه تعداد 22 پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر در شهرستان چابهار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح و پروژه ها اعتباری بالغ بر 235 میلیارد و 263 میلیون ریال هزینه شده است.
 
وی افزود: مقرر شده در زمان ورود امام (ره) یعنی ساعت 9 و 33 دقیقه روز 12 بهمن دراستبال نمادین از ورود امام(ره) را با حضور مسئولین و دانش‌آموزان داشته باشیم و به وسیله رژه موتوری خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز در دهه فجر برای شهرستان پیش‌بینی شده که با مشارکت مردم اجرایی می‌شود، گفت: در دهه فجر امسال افتتاحیه مسابقات کریکت در روستای رمین، همایش کوهپیمایی با همکاری اداره ورزش و جوانان برگزار می شود.

فرماندار چابهار افزود: نواختن زنگ انقلاب در مدرسه شهید مصطفی خمینی، برگزاری رقابت های ورزشی، برپایی نمایشگاه های عکس انقلاب، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، اهدای جهیزیه و برگزاری جشن انقلاب بخشی از ویژه برنامه های فرهنگی دهه فجر در شهرستان است.
 
موهبتی خاطر نشان کرد: علاوه بر افتتاح طرح های عمرانی، ویژه برنامه های مختلفی از جمله دیدارهای مردمی و نشست های پرسش و پاسخ مردم و مسوولان برگزار می شود.
 
موهبتی از احداث مدرسه 3 کلاسه در بخش پلان خبر داد وافزود: احداث مدرسه 3 کلاسه با اعتباری بالغ بر 1710 میلیون ریال اعتبار هزینه و از منابع ملی هزینه شده است و تعداد 30 خانوار بهره مند می شوند.
 
فرماندار ویژه چابهاربیان کرد: 7 پروژه عمرانی قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی در دهه مبارک فجر در بخش دشتیاری است.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 422459
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *