۰
رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار خبرداد:

آغاز مسابقات فوتبال ساحلی کشور به میزبانی چابهار

رئیس اداره ورزش و جوانان چابهار از آغاز مسابقات کشوری فوتبال ساحلی به میزبانی چابهار خبر داد.
فوتبال ساحلی
فوتبال ساحلی
لعل بخش امیری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: مسابقات لیگ زیرگروه فوتبال ساحلی کشور با حضور نماینده 25 تیم از سراسر کشور در پایگاه قهرمانی ورزشهای ابی و ساحلی چابهار آغاز شده است.
وی افزود: براساس برنامه زمان بندی مسابقات فوتبال ساحلی کشور فصل 95-94  زیرگروه فوتبال ساحلی کشور مقرر شده از ششم بهمن ماه به میزبانی 5 استان در مرحله اول برگزار شود.
امیری تصریح کرد: در مرحله اول 25 تیم در 5 گروه 5 تیمی با هم به رقابت می پردازند، 2 تیم اول هر گروه جمعاً 10 تیم به مرحله بعد صعود می کنند و در این مرحله 10 تیم در دو گروه 5 تیمی با هم به رقابت می پردازند.   وی ادامه داد: تیم های اول هرگروه مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور فصل 96-95 صعود و تیم دوم هر گروه یک بازی در زمین بی طرف و با پرداخت هزینه از سوی دو تیم انجام خواهند داد تا تکلیف تیم سوم صعود کننده به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور مشخص شود .    رئیس اداره ورزش جوانان چابهار خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات تیم تیس منطقه آزاد چابهاربا تیم های پیمان چابهار، بخشداری ‏مرکزی خاش، نصر دهنو هرمزگان واستقلال گچین هرمزگان در یک گروه 5 تیمی با یکدیگر به ‏رقابت خواهند پرداخت.‏
انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 422444
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *