۰
فرمانده گردان امام علی (ع) در مانور مقابله با ناآرامی ها:

بسیج آماده ترین نیرو برای مقابله با بحران های داخلی وخارجی است/ اجرای مانور مقابله با اغتشاشات در چابهار

دشمن شناسی و آمادگی مقابله با تهدیدات نظام و بحران های داخلی و خارجی در اولویت کار بسیج و گردانهای امام علی(ع) است.
اغتشاشات
اغتشاشات
 بسیجی حمید مومنی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: ماموریت نیروهای واکنش سریع بسیجی گردان امام علی(ع) مقابله با ناآرامی ها و اغتشاشات شهری است.
 
 وی هوشیاری و دشمن شناسی را از اولویت اول بسیجیان گردان امام علی (ع) عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی هیچ وقت دست از توطئه برنمی‌دارند و همواره به دنبال فرصت برای بی ثباتی در کشور هستند، این بصیرت و دشمن شناسی باید در مردم و به ویژه در نیروهای بسیجی حفظ شود.
 
فرمانده گردان امام علی(ع) چابهار با اشاره به اینکه این رزمایش با حضور یک گردان در سطح بندر چابهار در قالب رزمایش شهید محمد زاده برگزار شد بیان کرد: در روز اول رزمایش کلاس‌های آموزشی و آگاه‌سازی نیروهای مردمی برای مشکلات امنیت شهری از جمله اغتشاشات برگزار شد و در ادامه اعضای بسیجی گردان با شرکت در  صبحگاه مشترک امروز در میدان صبحگاه محل رزمایش جهت اجرای رزمایش به شهر منتقل شدند وسپس در مانور مقابله با اغتشاشات وناآرامیها با موفقیت اجرا شد.
 
رزمایش شهید سردار محمد زاده با حضور نیروهای  بسیجی گردان امام علی (ع) سپاه شهرستان چابهار  برای مقابله با اغتشاشات ظهردر شهرستان چابهار برگزار شد.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۳
کد مطلب: 422436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *