۰
فرمانده سپاه چابهار در گفت وگو با چهاربهاران خبر داد:

1775 بسیجی در رزمایش شهید محمد زاده در شهرستان چابهار حضور دارند

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: رزمایش شهید محمد زاده در شهرستان چابهار با حضور 1775 بسیجی در قالب 7 گردان برگزار شد.
کوهستانی
کوهستانی
سرهنگ پاسدار علی کوهستانی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به شعار این رزمایش اظهار کرد: رزمايش شهيد محمد زاده با شعار وحدت، بصيرت و اقتدار بسيج و با هدف حفظ استقامت و آمادگی رزمی، تداوم آموزشهای نظامی و ارتقای معنویت و اخلاق با حضور صدها نفر از بسیجیان در شهرستان چابهار برگزار شد.
 
وی از بخش های مختلف این رزمایش نام برد و افزود: دفاع از کوی و برزن در قالب کمین و ضد کمین، پدافند دورادور، کنترل معابر اصلی، مقابله با ناآرامی و عملیات بازپس گیری از بخش های این رزمایش بود.
 
کوهستانی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های بصیرتی، اعتقادی و سیاسی، آموزش نظامی سلاح از دیگر برنامه‌های رزمایش شهید محمد زاده در شهرستان چابهار در روز نخست بود.
 
فرمانده سپاه چابهار با اشاره به برگزاری این رزمایش در سه نقطه از شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: رزمایش شهید محمد زاده در بخش های نگور، پلان و مرکز شهرستان چابهار و در قالب 7 گردان؛ بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع)، کوثر اردوگاه برپا کردیم.
 
سرهنگ کوهستانی با اشاره به تهدیدات امروز استکبار علیه نظام اسلامی و تلاش دشمن برای نفوذ به کشور، افزود: بسیج به عنوان مدافع ارزشهای انقلاب و اسلام همواره در مقابله هر تهدیدی نقش موثری داشته و آمادگی های خود را برای مقابله با تهدیدها به روز می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: پیام حضور پرشمار و با اراده بسیجیان شهرستان چابهار و دیگر شهر‌های استان سیستان و بلوچستان در رزمایش‌ ها، آمادگی کامل جهت انجام وظیفه در قبال حراست از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
/انتهای پیام
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 422432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *