۰

کشف 713 کیلو مواد مخدر در درگیری پلیس سیستان و بلوچستان با سوداگران مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف 713 کیلو مواد افیونی در درگیری با قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات منطقه " درتک" شهرستان خاش خبر داد.
8530
8530
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ " احمد اسکینی" در بیان جزئیات این خبر افزود: ماموران انتظامی شهرستان خاش با توجه به دریافت گزارشی مبنی بر این که تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از چهار پایان قصد جابجایی مقادیر متنابهی مواد مخدر در ارتفاعات " درتک" را دارند ، بررسی موضوع را آغاز کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی یک ماهه، موفق به شناسایی محل تردد سوداگران مرگ در ارتفاعات " درتک" شده که بلافاصله تیم های عملیاتی به منطقه اعزام شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که با استفاده از چهار پایان در ارتفاعات این منطقه در حال جابه جایی مواد مخدر بودند، بلافاصله با مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگیر شده که پس از حدود سه ساعت درگیری و تنگ شدن عرصه بر خود با استفاده از تاریکی شب و با به جا گذاشتن مواد مخدر از منطقه متواری شدند.
اسکینی در خصوص مقدار مواد مخدر کشف شده در این عملیات گفت: ماموران پلیس در پاکسازی منطقه درگیری 374 کیلو تریاک و 339 کیلو مرفین را کشف کردند و تلاش های پلیس برای شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایسنا
انتهاي پیام
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 422425
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *