۰
گزارش چهاربهاران از جاده و پیچی که نسخه رانندگان متخلف را با هم می پیچد؛

جاده ای که بازهم حادثه آفرید؛ سرعت غیرمجاز ۳ نفر را به کام مرگ کشاند

سرعت غیرمجاز، موجب واژگونی خودروی سواری پژو 405 در کیلومتر پنج جاده چابهار به روستای تیس و باعث جان باختن 3 نفر از سرنشینان این خودرو شد.
تیس
تیس
به گزارش چهاربهاران، سوانح جاده ای و تصادفات بیشترین آمار قربانیان و مصدومان سال جاری حوادث در شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده است.
 
کارشناسان رعایت نشدن سرعت، سبقت های غیرمجاز، مکالمه تلفنی در هنگام رانندگی را مهمترین دلایل سوانح رانندگی و مهمترین عامل مرگ و میرهای غیرواقعی بر اثر حوادث می دانند که با رعایت حقوق شهروندی قابل پیشگیری است.
 
جاده منتهی به روستای تیس از طرف منطقه آزاد چابهار دارای شیب و پیچ تندی است که هر چند گاه شاهد واژگونی خودرو و فوت در دم رانندگان می باشیم.
 
شیب تند، این جاده، غیر استاندارد بودن و عدم نصب علائم هشدار از جمله موارد دیگری است که بر این حوادث افزوده و جان اکثر مسافرین و رانندگان نابلد را میگیرد.
 
 براین اساس حادثه تصادفی در جاده چابهار به روستای تیس در روز جمعه به وقوع پیوست که در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و واژگون شد.
 
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چابهار در اینباره اظهار کرد: سرعت غیرمجاز خودرو پژه 405، موجب خارج شدن این خودرو از مسیر اصلی و در نتیجه واژگونی شد.
 
محمد شکری افزود: در این حادثه سه نفر در دم فوت و یک نفر از سرنشینان خودرو مصدوم که توسط ماموران و یگان‌های امدادی به بیمارستان امام علی(ع) شهرستان چابهار منتقل شدند.
 
وی بیان کرد: با بررسی‌های بعمل آمده توسط کار‌شناسان تصادفات، تخطی از سرعت مطمئنه علت این حادثه اعلام شده است.
 
یادآوریم که این جاده غیر استاندار به هر دلیلی منجر به کشته شدن چندین تن از اهالی روستای تیس در آن منطقه شده است که مستلزم توجه ویژه مسئولین است.
 
تا کی باید شاهد حوادث ناگوار این چنینی و از دست دادن جان مردم در این نقطه باشیم؟ مسئولین باید هر چه اقدام به رفع مشکل در این نقطه از جمله نصب علائم هشدار و سرعت مطمئنه باشند تا دیگر شاهد حوادث ناگوار این چنینی در این منطقه نباشیم.
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 422422
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *