۰
امام جمعه شهر نگور در گفت و گو با چهاربهاران:

شکست سیاستهای آل سعود در سوریه و یمن عامل اصلی اعدام شیخ نمر است

امام جمعه شهر نگور گفت: شکستهای پی در پی مزدوران آل سعود در سوریه و یمن باعث سرخوردگی عربستان ودست زدن به شهادت علمایی همچون شیخ نمر شده است.
امام جمعه شهر نگور
امام جمعه شهر نگور
مولوی عبدالرحمن عارفی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اقدام سعودی ها را عاملی برای دو دستگی بین مردم دانست و اظهار کرد: ما مسلمانیم وکلمه محمد کلمه رحمت العالمین است پیغمبر رحمت است،چگونه است دینی با این همه مهربانی و عطوفت دست به کشتار بیرحمانه کودکان در یمن و توسط مزدورانش در سوریه بزند؟! اینها همه در پشت پرده بازی صهیونیسم با ما مسلمانان است که هوشیاری زیادی را می طلبد و مسلمانان در مقابل این گونه حرکات تفرقه آمیز باید هوشیار باشند.
 
وی وحدت مسلمین بزرگ ترین سرمایه عنوان کرد و افزود: هیچ اقدام ناراحت کننده ای نباید به وحدت مسلمانان ضربه بزند، هر چند برخی از دشمنان به دنبال آن باشند.
 
امام جمعه اهل سنت نگور تقویت روحیه مبارزه از نتایج شهادت شیخ نمر دانست و خاطر نشان کرد: هر چند فقدان این عالم رباتی برای مردم عربستان دردناک است ولی این گونه اقدامات روح مقاومت ومبارزه را در این کشور خاموش نمی کند بلکه به تقویت روح مبارزه و وحدت بیشتر منجر خواهد شد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب: 422349
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *