۰
فرمانده انتظامی چابهار در گفت و گو با چهاربهاران خبرداد:

کاهش ۳۷ درصدی جرایم در سطح شهرستان چابهار/ ۲۵ فقره سرقت در پرونده هفت تیرکش بیمارستان امام علی چابهار

فرمانده انتظامی چابهار گفت: : با اجرای طرح امنیت وآرامش در آذرماه شاهد کاهش 38 درصدی وقوع جرم در سطح شهر نسبت به مدت مشابه ماه قبل بودیم که پیشرفت قابل ملاحظه ای است.
سرهنگ کاظمی
سرهنگ کاظمی
سرهنگ محدرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران،، با اشاره به اجرای طرح امنیت و آرامش در چابهار اظهار کرد: با اجرای طرح امنیت در شهرستان، کشفیات نیروهای انتظامی در سالجاری در مقایسه با مدت مشابه پارسال 15 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری زمین خواران وسارقان در منطقه آزاد خبر داد وافزود: ماموران انتظامی چابهار موفق شدند پس از بررسی و پیگیری از شکایت شاکیان مال باخته گان، باند سارقین منازل مسکونی درمنطقه آزاد مرکب از  6 نفر با 19فقره سرقت اموال به ارزش مالی چهار میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شود.
وی خاطرنشان کرد: 11 قبضه سلاح غیرمجاز از 15 سارق دستگیر شده کشف و ضبط شده است.
سرهنگ کاظمی ادامه داد: همچنین سه نفر کلاه بردار زمین خواری که اراضی منطقه آزاد، زمین هایی را در گذشته تصرف کرده وبا فروش سه هکتار به صورت غیر مجاز با سندهای تقلبی واقدام به فروش در قطعه های با متراژهای مختلف به مردم می کردند.
فرمانده انتظامی چابهار بیان کرد: هزار و 650 تماس تلفنی و درخواست کمک از سوی شهروندان چابهار در سالجاری در سامانه پلیس 110 و 881 مورد مراجعه حضوری ثبت شده است.
وی از دستگیری عامل اصلی ماجرای هفت تیر کشی در بیمارستان امام علی(ع) خبر داد وگفت:در حادثه ای که فرد همراه بیمار به کادر بیمارستان اسلحه کشید آن فرد دستگیر شد که سابقه 25فقره سرقت مسلحانه داشته بود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب: 422344
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *