۰
آیت الله سلیمانی:

اظهارات منتسب به من در خصوص هاشمی رفسنجانی کذب محض است/ این موضوع را از مراجع قضایی پیگیری می کنیم

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان اظهارات منتسبت به خود در خصوص هاشمی رفسنجانی را به شدت تکذیب کرد.
سلیمانی
سلیمانی
به گزاربش چهاربهاران به نقل از عصرهامون، روز گذشته اظهاراتی منتسب به آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان از کانال تلگرام وابسته به طیف تندرو سیستان و بلوچستان که توسط جریانی خاص اداره می شود سر در آورد و به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.
در این گفتگو کوتاه آمده است: «آیت الله سلیمانی امام جمعه زاهدان و نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان طی گفت‌وگویی کوتاه در واکنش به انتشار شایعه ردصلاحیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، رئیس‌مجمع تشخیص مصلحت نظام به هفته‌نامه صبح زاهدان گفت: اگر چنین اتفاقی رخ دهد جفا در حق این یار دیرین انقلاب است و موجب کاهش مشارکت در تهران خواهد شد.
وی افزود: تحلیل ها حکایت از رای بالای ایشان و حجت الاسلام سید حسن خمینی در تهران دارد.»
اما درست چند دقیقه پس از انتشار این خبر بود که رسانه های اصلاح طلب هم وارد معرکه شدند و این متن تلگرامی را در خروجی سایت خود منتشر کردند.

 

با توجه به انتشار این خبر و تماس های مکرر مخاطبان با دفتر عصرهامون مبنی بر بررسی صحت و سقم این گفته منتسب به آیت الله سلیمانی و التهاب در بین مردم استان به سراغ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان رفتم و صحت ماجرا را جویا شدیم.
آیت الله سلیمانی که از سوال خبرنگار عصرهامون در خصوص اظهار نظر منتسب به خود بسیار تعجب کرده بود: گفت بنده این اظهارات را به شدت تکذیب می کنم.
وی ادامه داد: در این خصوص بنده اصلا با هیچ رسانه ای مصاحبه نکرده ام.
امام جمعه زاهدان اصل ماجرا را اینگونه تشریح کرد و گفت: فردی که ظاهرا برادر یکی از کاندیدای انتخابات مجلس که از حوزه تهران ثبت نام کرده است به بنده مراجعه کرد و در خصوص نامزد مورد اشاره خود گفت این فرد در تهران کسی را به جز هاشمی رفسنجانی ندارد آیا آقای هاشمی وی را تایید می کند که بنده در پاسخ گفتم نمی دانم.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: این خبرگار در خصوص موضوعی دیگر به بنده مراجعه کرد و گفت می خواهیم در خصوص کاندیداتوری شما در مجلس خبرگان در رسانه مورد اشاره خبری منتشر کنیم که بنده گفتم نیازی نیست.
وی در پایان گفت: این اظهارات نسبت داده شده به بنده کذب و قابل پیگیری از مراجع قضایی است.

انتهای پیام/
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب: 422340
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *