۰
امام جمعه اهل سنت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

9 دی عروج علق ملی و اسلامی ملت ایران است/ 9 دی نمادی از بصیرت، دشمن شناسی و حضور مجاهدانه مردم است

امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: در نهم دی ماه سال 1388 ملت ایران علق ملی و مذهبی خود را به زیبایی هر چه تمام بدر معرض دید جهانیان قرار دادند.
مولوی ترنج زر
مولوی ترنج زر
مولوی عبدالرحمن ترنج زر در گفت و گو با چهاربهاران، حماسه از نهم دی ماه به عنوان فصلی نوینی در تاریخ انقلاب یاد کرد و افزود: مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران در این روز کاری بس بزرگ کردند و آمادگی و قدرت خود رادر مقابله با توطئه های ضد انقلاب به رخ کشیدند.
وی ادامه داد: 9 دی نشانه اعتماد مردم به رهبری و نظام جمهوری اسلامی بود و در حقیقت کلام رهبری ما تبلور یافته و نمادی از بصیرت، دشمن‌شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه توسط مردم مسلمان ایران است.
اتحاد ملی و  انسجام اسلامی را برامده از چنین اجتماعاتی عظیمی دانست و بیان کرد: ملت ما در طول سه دهه انقلاب نشان داده که هرگاه حکومت نیاز به حضور مردمی داشته با تمام وجود از ارزشهای خودشان دفاع کردند همچون دفاع مقدس که دشمن با ندیده کردفتن قدرت عظیم مردمی برامده از روحیه ولایت پذیری مردم با خیال خام  با در نظر گرفتن از هم پاشیدگی ارتش وارد کشور شد و با خیل عظیمی از بسیج مردمی مواجه شد و خوار و ذلیل فراری شدند.
وی بصیرت بالای مردم را ناشی از ولایت پذیری دانست وتصریح کرد: آنانی که راهی غیر از ولایت را برگزیدند حتی برخی خواص جز ضالین شدند ولی کسانی که ولایت پذیری را در سرلوحه کار خود قرار دادند به فلاح و رستگاری و عزت رسیدند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 422332
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *