۰
امام جمعه موقت شهرستان چابهار:

تبلیغ رحمت و رحمانیت پیامبر اکرم(ص) در جامعه از افراطی گری جلوگیری می کند

امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت: جهت جلوگیری از اقدامات تروریستی و گروه های افراطی وظیفه ما بسیار سنگین هست علما و روحانیون شیعه وسنی باید تبلیغ رحمت و رحمانیت ورسالت دین را بکنند .
امام جمعه موقت چابهار
امام جمعه موقت چابهار
به گزارش چهاربهاران، حجه الاسلام والمسلمین احمد علی قاسمی زاده در نشست علمای شیعه و سنی، به مناسبت هفته وحدت؛ با تبریک میلاد نور و نبی مکرم اسلام و فرزند بزرگورشون امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: یاد و خاطره همه کسانی را که در راه کسب و نشر علم زحمت کشیده اند در قرون متمادی برای نشر اسلام قبول زحمت کرده اند مهاجرت کرده اند جان داده اند یاد همه آنها را گرامی بداریم خصوصا کسانی که در برهه انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت در این استان تلاش وافر کرده اند.
وی نقطه تمایز پیامبر اسلام را از سایر انبیا، رحمانیت آن بزرگوار دانست و خاطر نشان کرد: آنچه پیامبر مکرم (ص) اسلام را از همه متمایز میکند بحث رحمت و رحمانیت نبی مکرم اسلام و رحیمیت نبی مکرم اسلام است .
حجه السلام قاسمی زاده عمل و پیروی از سیره بزرگان دین را تنها راه فلاح و رستگاری دانست و تصریح کرد: آنچه باعث نزول رحمت می شود عمل به رحمت است اگر به این معنا حاصل شدیم خیلی از مشکلات حل می شود، پیغمبر ما رحیم و رحمان است، امروز من وشما چقدر به سیره بزرگان دین عمل می کنیم.
امام جمعه موقت شهرستان چابهاربا بیان اینکه هفته وحدت فرصتی مناسب برای نمایش اتحاد بین شیعه و سنی علیه گروه‌های تکفیری است، گفت: در این مسیر باید بر اشتراکات تمرکز داشت و از دوگانگی و اختلاف پرهیز کرد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 422331
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *