۰
چهاربهاران گزارش می دهد/ با همبستگی جریانات داخلی،

وحدت در تصمیم گیری ها عاملی برای جلوگیری از نفوذ جریانی است/ عدم باور جریان نفوذ خطرناک تر از خود نفوذ است

لزوم وحدت و همبستگی در تصمیم گیری های داخلی عاملی برای جلوگیری از نفوذ جریانی است.
وحدت
وحدت
به گزارش چهاربهاران، جمهوری اسلامی ایران در منطقه تنها کشوری است که با حفظظ استقلال و تمامیت ارضی خویش تصمیم گیری و جهت گیری های سیاسی خود را بدون دخالت بیگانه ترسیم می کند.
در این میان نکته قابل توجه لزوم وحدت همه گروه ها در قبال سیاستهای منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است که منافع ملی ما در گرو آن است.
احیای وحدت در جوامع اسلامی پایانی برای سلطه گری غرب خواهد بود
جهان اسلام با ایجاد برنامه تفرقه که کانون اصلی آن وهابیت پلید است دچار زخم های عمیقی شده است و داعش و گروه های تکفیری زائیده همان تفکر وهابیت هستن؛ این برنامه سالها قبل توسط انگلیس با مهره عبدالوهاب و خاندان سعود در عربستان شروع شد و اکنون تمام دنیای اسلام را این تفکرات منحط و متحجر اسیر خود کرده است.
نگاه جمهوری اسلامی ایران به تحولات منطقه نگاهی ژرف و عمیق و دنباله رو وحدت و اتحاد تمامی گروه های اسلامی است و شایسته است مسئولین کشور نیز تصمیم گیریهای خود را منطبق با سیاستهای کلی نظام تدوین و ارئه نمایند و اسیر جریانات لایه ای نفوذ نشوند.
مردم قربانی اصلی تصمیم گیریهای حزبی وجناحی
اعمال سلیقه های شخصی و حزبی در تصمیم گیریها بعضا توسط دولتهایی که نگاه حزبی در تصمیم گیریها دارند متاسفانه جز عقب ماندگی و انفعال برای کشور سودی در بر نخواهد داشت، قربانی این برخوردهای سیاسی متوجه مردم است و در این میان ضرر اصلی متوجه آنان خواهد بود.
محور همه تصمیم گیری ها باید منافع ملی و مردمی باشد و نباید نگاهی کوتاه مدت و برای حفظ و بقای حزب وجناح حاکم داش؛ .چرا که در ستیز و بحران افکنی داخلی و ایجاد تفرقه موجب تقویت گروه های مخالف نظام و دیگر جریانات و در نتیجه ضعف نظام خواهد شد.
جریان نفوذ پروژه جدید استعمار درتصمیم گیریهای مسئولین کشور
عزت و استقلال کشور با ریخته شدن خون هزاران جوان این مرز و بوم کسب شده و برای حفظ آن هنوز هم جوانان این سرزمین در زمان نیاز تا پای جان ایستاده اند؛ و دشمن پس از ناکامی در این جبهه وارد کارزار جدیدی به نام جنگ نرم در کشور گردید تا جائیکه مقام معظم رهبری اخیرا در فرمایشاتشان اشاره به جریان نفوذ کرده و خاطر نشان کردند: در این شیوه که در دستگاه‌های سیاسی، حکومتی و حتی دینی سابقه‌ای طولانی دارد، عناصر نفوذی با زدن ماسکِ رفتاری یا گفتاری و در چهره‌ی دوست، در خانه‌ی افراد مورد نظر یا دستگاه و تشکیلات فرد مسئول ورود می‌کنند.
بحران دیگری که ما امروز با آن روبه رو هستیم بحران تفرقه و ستیزی است که به وسیله عناصر داخلی و به وسیله بعضی از دشمنان خارجی تقویت شد و همچنان در حال تداوم است این مشکل امروز هویت اسلام را مورد هدف قرار داده است  و بحرانی است که باید امت مسلمین و سران علمی دینی و سیاسی کشورهای اسلامی با برنامه ریزی سعی در ریشه کن کردن این مشکل کنند.
عدم باور جریان نفوذ خطر ناک از خود نفوذ است
تقویت جریان نفوذ توسط برخی از لایه ها زیرین در مدیران و مسئولین مملکتی و تداوم آن زنگ خطری است که باید برای ریشه کن کردن آن فکری اساسی نمود و لازمه آن باور داشتن جریان نفوذ است که بعضا مسئولین اول مملکتی ضمن انتقاد از برخی اظهار نظرها در خصوص جریانات نفوذ در صدد تضعیف باور وجود جریان نفوذ در کشور هستند و باور نداشتن نفوذ خود خطرناک تر از نفوذ است.
قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و از هم گسستن پروژه ایران ستیزی توسط جریان غربی عربی و تلاش ایران برای همبستگی همه کشورها باعث شده غرب از هر بهانه ای برای نفوذ در کشور استفاده نماید.
متهم کردن مسئولین به تفکرات مارکسیستی و سوسیالیستی، شورایی کردن انقلاب، فتنه ندانستن حوادث سال 88 نمونه بارزی از تفکرات بر گرفته از جریان نفوذ در اظهار نظرهای مقامات عالی کشور است که جریان نفوذ به صورت فردی و دست گذاشتن بر برخی از افراد و در جریانها به دنبال آن است و شایسته است مسئولین با باور داشتن پدیده نفوذ راه را برای هر گونه ستیز و مجادلات داخلی ببندند و با وحدت و انسجام ملی موجب تثبیت سیاستهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی شوند.
انتهای پیام/
 
سه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 422326
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *