۰
فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی زرآباد:

استقرار بیمارستان صحرایی تلاش برای رفع محرومیت و خدمت صادقانه سپاه به مردم است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: یکی از والاترین ارزش هایی که در بیمارستان های صحرایی به نمایش گذاشته شده تلاش برای رفع محرومیت و خدمت واقعی و صادقانه سپاه به مردم است.
سردار پاکپور
سردار پاکپور
به گزارش چهاربهاران، سردار محمد پاکپور در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی زرآباد، ضمن تبریک هفته وحدت و خدمات ارزنده پزشکان بسیجی در خصوص درمان رایگان بیماران اظهار کرد: حضور پزشکان در مناطق محروم باعث خوشحالی و مسرت مردم است و باعث ارتقای سلامت و بهداشت مردم در اين مناطق می شود.
وی افزود: خدمت به مردم در مناطق محروم و روستایی از اهدافی است که بسبیج جامعه پزشکی با افتخار در این حوزه گامهای مؤثر و ارزشمندی برداشته و منشأ خدمات دهی به مردم بوده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: تلاش برای رفع محرومیت و خدمت واقعی و صادقانه به مردم، یکی از والاترین ارزش هایی است که در بیمارستان های صحرایی به نمایش گذاشته شده است.
سردار پاکپور با تاکید بر نقش سپاه در ایجاد وافق و انسجام ملی بیان کرد: در این ماموریت بزرگ ابتدا رضایت خداوند و دوم خدمت به مردم بود که سبب شد این کار بزرگ شکل بگیرد ونشان داد که در سایه وحدت و همدلی و برادری همه کارها شدنی است.
براساس این گزارش، سردار گشتاسبی جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق، سرهنگ ظریف فرمانده قرارگاه شهید معمار و جمعی از مسولان از بیمارستان صحرایی کوثر زرآباد بازدید کردند.
در این بیمارستان تخصص‌هایی از جمله داخلی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، روانپزشکی، چشم پزشکی و دندان پزشکی، به طور رایگان خدمات ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 422314
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *