۰
امام جمعه شهرستان چابهاردر خطبه های نماز جمعه:

خدمات سپاه در ایجاد بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم قوم ومذهب نمی شناسد/9 دی تشخیص صحیح مردم برای پیروی از ولایت بود

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: خدمت رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی در همه مناطق کشور یکسان است و قوم و مذهب نمی شناسد.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به راه اندازی 10 بیمارستان صحرایی در استان اظهار کرد: در روز گذشته 10 بیمارستان صحرایی به کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان راه اندازی شده و در جنوب استان در منطقه زرآباد شهرستان کنارک مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.
وی افزود: نهاد ارزشی سپاه در همه عرصه های نظامی، اقتصادی و فرهنگی به مدد نیروهای ارزشی وبرآمده از متن جامعه و مردم تاکنون موفق بوده و خدمات این تشکل ولایی بسیار شایان توجه بوده است و واز این سوء شایسته تقدیر هستند.
حجه الاسلام موسوی با اشاره به هفته وحدت بیان کرد: وحدت در جوامع اسلامی امری بسیار لازم وضروری است و اقدامات نهاد انقلابی در مناطق محروم بلوچستان نمونه بارزی از وحدت و مصداق آیه اتم وحدت است.
وی 9 دی ماه را روز پیروزی مردم با بصیرت بر خواص بی بصیرت دانست و تاکید کرد: 9 دی روز بصیرت است و ما در همه میدانها باید دشمن را از دوست تشخیص دهیم در این روز بعضی از مردم از برخی اشخاص بصیرت بیشتری داشتند و دنبال رهبری آمدند.
خطیب نماز جمعه چابهار بصیرت را به معنای ولایی بودن دانست و تصریح کرد: بصیرت یعنی با هوشیاری و دقت نظر دنباله رو رهبری باشیم و با اتفاقات و رخدادهای روزمره راه را گم نکنیم و با بصیرت منویات مقام معظم رهبر ی را دنبال کنیم.
وی 9دی ماه را سیلی بزرگ مردم به آنهایی دانست و افزود: در این روز کسانی بودند که خطا کردند ودر دام توطئه گران امریکا وانگلیس افتادند؛ همانطور که در 28 مرداد سال 1332 با دخالت امریکا که وزارت خارجه انها پس از 50 سال اعتراف به دخالت مستقیم در ایران کرده بود موجبات فتنه را در ایران فراهم کردند.
امام جمعه چابهار اقدام اخیر رئیس جمهور امریکا در امضای مصوبه ضد ایرانی خاطر نشان کرد: آمریکا مورد اطمینان نیست و بارها رهبر معظم انقلاب عنوان فرموده بودند امریکا گرگی است در لباس میش و علی رغم هیاهوی تبلیغاتی باز هم ایران را تروریست و حامی آنها می داند در حالی که اسرائل متحد خبیث امریکا مصداق بارز تروریست دولتی است.
انتهای پیام/
جمعه ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 422307
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *