۰

با کشتار شیعیان نمی توان مانع پیشرفت اسلام در جهان شد

امام جمعه زاهدان گفت: کشورهای استکباری و دشمنان اسلام نیز بدانند که با این توطئه ها و کشتار شیعیان نمی توانند مانع پیشرفت اسلام و بیداری اسلامی در جهان شوند.
آیت الله سلیمانی
آیت الله سلیمانی
به گزارش چهاربهاران، آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه زاهدان ضمن محکوم کردن کشتار شعیان توسط ارتش نیجریه دنیای غرب با تمام قدرت به پیش آمده است تا مسلمانان را به جان هم بیندازد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: با عاملان این حادثه غمبار باید برخورد شود و از دولت نیجریه می خواهیم به جای مسلمان کشی و کشتار شیعیان بی گناه با گروه تکفیری بوحرام مبارزه کند.
خطیب جمعه زاهدان گفت: مراجع بین المللی نیز که ادعای حقوق بشر را دارند باید با این موضوع برخورد کنند.
آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه امت اسلامی در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همبستگی است اظهار کرد: تنها دشمنان دین هستند که از ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان سود می برند.
امام جمعه زاهدان همچنین در ادامه به نزدیک شدن هفته وحدت نیز اشاره کرد و گفت: وحدت مساله ای است كه از صدر اسلام تاكنون بر آن تاكید فراوان شده و بزرگان دین، آن را لازمه موفقیت مسلمانان و غلبه بر فتنه های دشمنان دانسته اند.
وی خاطرنشان کرد: مسلمانان باید نسبت به خطرات تفرقه و اختلاف در بین خود هوشیار باشند و فریب دشمنان را نخورند.
آیت الله سلیمانی گفت: وحدت بین شیعه و سنی تنها نباید منوط به هفته وحدت باشد بلکه باید مسلمانان در همه ایام وحدت و انسجام خود را در برابر دشمنان حفظ کنند.
به گزارش ایسنا در پایان نماز جمعه شهرهای مختلف استان نمازگزاران در تجمع و راهپیمایی اعتراض آمیز کشتار شیعیان را در کشور نیجیریه محکوم کردند.
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 422262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *