۰
در نخستین روز از ماه فرخنده ربیع الاول؛

پایگاه تجمیعی شهید شوشتری در منطقه آزاد چابهار افتتاح شد+ تصاویر

در نخستین روز از ماه فرخنده ربیع الاول پایگاه تجمیعی شهید شوشتری با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، فرمانده سپاه چابهار، جمعی از مسئولان و مدیران منطقه و شهرچابهار در این منطقه گشایش یافت.
منطقه آزاد
منطقه آزاد
به گزارش چهاربهاران، "حامد علی مبارکی" با تبریک حلول ماه مبارک ربیع الاول ماه خیر و برکت اظهار کرد: این پایگاه به میمنت این ماه خجسته افتتاح شد و امیدواریم برکات آن برای منطقه آزاد، مردم شهر، کلیه ساکنین و فعالین اقتصادی منطقه باشد.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموده اند، بسیج مدرسه عشق است، گفت: در این مدرسه همه بر اساس یک عشق دنبال یک سری معنویات راهبردی در دوام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای آسایش و آرامش مردم برای سرمایه گذاری باشیم.
وی اظهار کرد: بسیج حضورش یک حضور فعال، بی طرفانه و با بصیرت است و همه نیروها در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند زحمت می کشد ولی بسیج به قول امام راحل شجره طیبه ای است که این طیبه شجره ریشه اش به همه جای مملکت تسری پیدا کرده است.
"مبارکی" در ادامه گفت: انشاء الله در سایه حضور بسیج بتوانیم ضمن رسیدن به پویایی وجایگاه اصلی که درافق 1404 مقام معظم رهبری دیده شده در بحث اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم.
مدیر عامل منطقه آزاد چابهار خاطر نشان ساخت با تولید و ایجاد فضایی در جهت صادرات به جای واردات و از طرفی بستر سازی برای اشتغال جوانان بستر دومی را برای امنیت ایجاد می کند و در این مسیر بتوانیم با همرازی و همدلی در این اهداف گام برداریم و منطقه را به گونه ای پایش بکنیم تا سرمایه گذار دغدغه ای به نام ناامنی نداشته باشد.
وی افزود: سخت افزار هایی مانند دیوار و فنس را بایستی با نرم افزارهایی از جمله مانیتورینگ و کنترل نامحسوس کل محدوده منطقه آزاد چابهار جایگزین کنیم که در اعتبارات سال 95 در بخش فناوری اطلاعات بودجه ای برای این امر درنظر گرفته ایم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 422243
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *