۰
به یاد گلهای پرپر تاسوعای 89 چابهار؛

شهدایی که در تاسوعای ۸۹ از خاک به افلاک رسیدند/ تکفیر و تحجر شیعه و سنی نمی شناسد

شهدای تاسوعای حسینی 89 شیعه وسنی با شهادت در کنار یکدیگر مسیر خاک تا افلاک را در یک روز طی کردند.
تاسوعای حسینی چابهار
تاسوعای حسینی چابهار
به گزارش چهاربهاران، در آستانه تاسوعا و این حادثه خونین پس از پنج سال یاد می کنیم از شهدای مظلوم تاسوعای حسینی، یاد و یادآوری آنچه مزدوران و جیره بگیران وهابیت ملحد این قداره بندان تاریخ نقشهای یزیدیان و شمرهای زمانه را تکرار کردند.
عجیب زمانه ایست، زمانه ی پر آشوبی که گاه گردانندگان خشونت طلب و تروریسم با کمک استکبار و حماقت وهابیون تکفیری متحجر بی عقل جانهای بی گناه و کودک شش ماهه را نشانه می گیرد تا مظلومیت شهدای تاسوعای حسینی ۸۹ در تاریخ ثبت شود.
وقتی که طفلشش ماهه آماج ترکشهای ولگرد قرار می گیرد
بدن های لطیف و کودکانه ثنا پردل همچون علی اصغر شش ماهه تشنه و گرسنه آماج ترکش و نیزه قرار گرفتند تا مظلومیت پیروان اهل بیت (ع) بیشتر از گذشته بر گردن تاریخ سنگین تر شود.
یاد می کنیم از آن ظهری که بی شک بیانگر ظهرعاشورا بود پیکرهای پاک عاشقان ثارالله و ابوالفضل عباس در مقتلی که گوشه گوشه اش حال و هوای حسینی داشت.مگر گناهشان چه بود؟ آری محب اهل بیت بودن هزینه دارد، چهارده قرن است که پیروان ائمه اطهار(ع) مورد غضب و کین دشمنان قرار دارند.
زخم وداغی که در تاسوعای ۸۹ بر دل مردم چابهار نشانده هنوز التیام نیافته است، هنوز هم سایر حسینیان وعاشورائیان همچون شهید بزی ها و آسوده ها قربانی همان جهل وتروریسم می شوند که همچون سایر ترورهای مظلوانه هموطنان مان و زنان کودکان فلسطینی یمنی وسوری گویی برگوش سنگین جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر قربانی جهل و تحجر می شوند.
دشمن شیعه وسنی نمی شناسد
کور باد چشم دشمنانی که نمیخواهند شیعه وسنی با وحدت ویک دلی در کنار هم باشند و با اقدامات کور و شیطان صفت خود خون پاکشان را درکنار هم در هم می آمیزند واین خود سندی است بر اینکه دشمن شیعه وسنی نمیشناسد و از همبستگی و یکدلی آنان وحشت دارد.
آفرین بر شما مردم بصیر چابهاری، شما که فردای آن روز شیعه وسنی با یکدلی و همدوش یکدیگر با مشتهای گره کرده عاملان این حرکت جنایتکارانه را محکوم کرده و مهر باطلی بر اهداف آن مزدوران زدید تا نشان دهید شهادت افتخاری است که در هر زمان که شایستگی اش را داشتید با اغوش باز پذیریاش هستید.
وصد افرین بر شما هیئات عزادار، شما که فردای آن روز خونین با پوشیدن کفن در روز عاشورا در هئیات دسته روی حاضر شدید و نشان دادید شهادت در راه آرمانهای انقلاب برای ما حسینیان بسی افتخار بزرگی است که شما نوکران استکبار و وهابیون بی مغز نخواهید توانست با اعمال پلیدتان خللی به این مردم شهیدپرور و عاشورایی وارد سازید.
خوشا بحالتان که برای همیشه تاریخ جاوید شدید، حضورتان در کنار ما نیست ولی برای همیشه جاوید شدید.
شهدای تاسوعا شما بعد از چهارده قرن، ثابت کردید که همچنان کاروان حسین و حسینیان، قافله از جان گذشتگان است و هر که پا بر سر جان خویش نگذاشته و از جان شیرین نگذشته او را راهی به وادی کربلاییان نیست.
یاد می کنیم از آن حادثه تا رسوا شود تفکری را که شیعه و سنی نمیشناسد، وحشیگری و قتل و جنایت ماحصل تفکرات منحط آنهاست.
انتهای پیام/
جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 422228
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *