۰
نماینده مردم کهنوج در مجلس:

نهادینه کردن فرهنگ اسلامی با «زور» نمی‌شود

نماینده مردم کهنوج در مجلس با بیان اینکه در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی نمی‌توانیم از زور استفاده کنیم گفت: ما باید زمینه سازی کنیم تا افراد به این فرهنگ گرایش پیدا کنند.
امیری
امیری
به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو», حجت الاسلام محمدرضا امیری شامگاه دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید در تقویت ارزش‌های دینی تمام تلاش خود را بکار گیریم.
 
نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نهادینه کردن فرهنگ اسلامی نمی‌توانیم از زور استفاده کنیم بیان کرد: ما باید زمینه سازی کنیم تا افراد به این فرهنگ گرایش پیدا کنند.
 
حجت الاسلام امیری تصریح کرد: ما باید برای تقویت فرهنگ دینی تمام تلاش خود را بکار ببریم.
 
وی خاطرنشان کرد: میلی که در انسان وجود دارد یکی به مسائل معنوی و دیگری میل به مسایل شهوانی است که باید آن‌ها را مورد توجه قرار داد.
 
حجت الاسلام امیری با بیان اینکه ایجاد باورهای دینی در مردم وظیفه ماست عنوان کرد: اینکه خانمی بداند حجاب برای او ارزشمند است هر جا که باشد دست از حجاب بر نمی دارد ما باید این مهم را ترویج دهیم.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان می‌خواهند با تحریم‌ها جلوی پیشرفت کشور را بگیرند این نشان می دهد که ما مورد هجمه دشمن هستیم.
 
حجت الاسلام امیری گفت: در برخی از موارد که شاهد طلاق در جامعه هستیم ما مسئول این مهم هستیم این یعنی اینکه باید برای تقویت باورهای دینی تلاش بیشتری شود.
 
وی با بیان اینکه جنوب کرمان ویژگی‌های مهمی دارد عنوان کرد: جنوب استان کرمان ویژگی خاص خود را دارد که این ویژگی‌ها می تواند به عنوان یک الگو برای استان‌های دیگر باشد.
يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب: 422186
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *