۰
عضو شورای شهر شهرستان چابهار:

سیستم بسیج در جهان بی نظیر است/فرهنگ بسیج یعنی همدلی و همراهی

عمر بلوچ گفت: هر زمان که کشور دچار چالش و مشکل شود این بسیج است که مردم را تنها نمیگذارد.
سیستم بسیج در جهان بی نظیر است/فرهنگ بسیج یعنی همدلی و همراهی
عمر بلوچ عضو شورای شهر شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران،بیان کرد: بسیج یعنی رسیدن سربه زنگاها زمانی که کشور در چالش باشد وقتی که مشکلاتی در کشور باشد بسیج همیشه همراه مردم اش می باشد و آن مشکلات و چالش ها را رفع می کند.

 وی افزود: فرهنگ بسیجی یعنی اینکه در هیچ  جای کشور مردمش در مشکلات تنها نباشند چون بسیج از بدنه مردم است شاکله ی بسیج گرفته از همه مردم در اقشار مختلف است.


 عمر بلوچ اظهار داشت : قشرهای مختلف کنار هم آمدند و یک سازمان و یک سیستم بسیار خوبی که در جهان بی نظیر است شکل دادند به نام بسیج.

 وی ادامه داد: همیشه و هر زمان که بسیج کشور را در چالش های مختلفی از جمله از نظر اقتصادی ، از نظر فرهنگی ،از نظر اجتماعی و معشیتی و همچنین حوادث غیر مترقبه ببیند کنار مردم بوده بر روحیه کمک خودباوری همراهی و همدلی را به مردم تزریق کرده است.

 بلوچ ادامه داد: فرهنگ بسیجی یعنی همدلی و همراهی که مردم از اقشار مختلف در کنار هم باشند و بتوانند همدیگر را پوشش دهند تا ما کمترین مشکل را در جامعه داشته باشیم.

 عضو شورای شهرستان چابهار‌،تصریح کرد: پیام من به مردم ایران این است که مردم ایران حتماً برای حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب در کنار همدیگر باشند و تلاش و تلاش کنند تا همه دسیسه هایی که برای ضعیف کردن و از بین بردن این کشور و برای به یغما بردن سرمایه های این کشور به وجود آمده نابود شوند و تلاش کنند تا با هم دیگر کشور را بسازیم این همبستگی درونی را برای پیشبرد آیین های نظام حفظ کنیم.

انتهای پیام/
يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۵۸
کد مطلب: 457658
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *