۰
مسئول شورای فرهنگی و خانواده پایگاه دریایی امام علی (ع):

توزیع ۴۵۰ جلد کتاب مرجع در بین دانشجویان و دانش آموزان جنوب استان

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده،گفت:جهت افزایش توان علمی دانش آموزان و دانشجویان کتاب های مرجع و پژوهشی در بین این افراد توزیع شد.
توزیع ۴۵۰ جلد کتاب مرجع در بین دانشجویان و دانش آموزان جنوب استان
حجت الاسلام والمسلمین  مهدی حسن زاده، مسئول شورای فرهنگی و خانواده در پایگاه دریایی امام علی (ع) ؛ در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران‌، بیان کرد: حدود  ۴۵۰ جلد در قالب ۲۰ بسته کتاب مرجع با عناوین کاملاً علمی( هوا،فضا ،زمین، دریا، گیاهان و...) با حمایت های  ناوسالاریکم پاسدار محمد نوذری فرمانده پایگاه مستقل امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه چابهار وهمت قرارگاه جهادی پایگاه دریایی امام علی(ع) برای دانش آموزان و دانشجویان تهیه شد و در کتابخانه های شهرستان چابهار، دشتیاری و کنارک و برخی از مدارس این شهرستان ها توزیع شد.

وی افزود : قرارگاه جهادی پایگاه امام علی(ع) همان طور که مشخص است در حوزه عمران و آبادانی و رسیدگی به مناطق محروم در حال فعالیت است  و برای اینکه این کار جهادی به تکامل برسد و تکمیل شود کنار این عمران و آبادی و ساخت و ساز باید حتما مقوله فرهنگی فرهنگی را هم مد نظر قرار دهد.

وی ادامه داد:مخصوصا که علم از اسلام و از ایران به جهان غرب رفته و باید به ایران بازگردد و ان شاالله که بتواند دوباره مرجعیت علمی را داشته باشد تا تمدن نوین اسلامی که مد نظر مقام معظم رهبریست اتفاق بیفتد و ایران و ایرانی همیشه سرآمد دنیا باشد و راهش هم همان روایت حضرت علی (ع)" العلم السلطان" است..


حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه این کتاب ها کاملا علمی و جامع و مصور و با تصویرسازی زیباست بیان کرد: با وجود این کتابها ، دانشجو و دانش آموز ما نیازی نیست در فضای مجازی و اینترنت به دنبال تحقیق باشد اینگونه کمتر در،معرض آسیب های اجتماعی قرار می گیرد.

مسئول شورای فرهنگی وخانواده در پایگاه دریایی امام علی (ع) بابیان اینکه توصیه بزرگان دینی و دیگر بزرگان بر مبنای مطالعه و خواندن است اگر دنبال ثروت و قدرت هستیم چه دنیوی و چه اخروی ، در کتاب خوب میتوانیم پیدا کنیم،خاطرنشان کرد:کتاب خوب  هیچ شبه و انحرافی ندارد و سرتاسر خیر است،کتاب حتی ضرر جسمی ندارد بلکه میتواند کاملا مفید باشد از طرفی مرجع علمیست ،یک معلم خوب، یک پدر خوب ، یک مادر خوب ، یعنی همه آن چیز هایی که در بیرون نقص داشتیم و نتوانستیم به آن برسیم همه موهبت های الهی ، همه خیرات و برکات را به ما بدهد.

وی ادامه داد:به همین خاطر سفارش بزرگان را تاکید می کنم دانشجویان ، دانش آموزان و نسل جوانمان که اگر چیزی در دنیا در ذهنشان است در لابه لای کتاب ها می توان به آن رسید گنجی که فرمودند با زحمت بدست می آید لابه لای همین کتاب ها پیدا می شود زحمت نسل جوان این باشد که سراغ کتاب بروند و این گنج را از لابه لای آنها بدست بیاورند تا سعادتمند شوند.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 457644
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *