۰

تاخت و تاز اومیکرون در سیستان و بلوچستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از نظر رنگ بندی چند شهرستان استان از آبی به زرد تغییر رنگ داده اند و شاهد تاخت و تاز اومیکرون در استان هستیم.
تاخت و تاز اومیکرون در سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران، خواجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۹ نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که این تعداد نشان می دهد که موارد ابتلا به کرونا در استان رو به افزایش است.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در استان گزارش نشده و آمار فوتی ها در همان آمار ۲هزار و ۶۶۶ باقی ماند.
 
خواجه تصریح کرد: در حال حاضر ۶۳  نفر با مشکلات تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این آمار تست کرونای ۹ نفر مثبت شده است.
 
 وی با بیان اینکه کشورمان وارد موج ششم کرونا شده است، افزود: از نظر رنگ بندی چند شهرستان استان از آبی به زرد تغییر رنگ داده اند و شاهد تاخت و تاز اومیکرون در استان هستیم.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دوری از تجمعات و تزریق دوز سوم واکسن کرونا توصیه می شود.
پایان پیام/
جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب: 457382
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *