۰
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار:

سه واحد صنفی در راستای مبارزه با اختلاگران بازار در چابهار نقره داغ شدند/ محتکران کالاهای اساسی زیر ذره بین بازرسان

حمیدرضا شایان از بازدید گشت مشترک بازرسی و نظارت از انبارهای موادغذایی با هدف برای مقابله با محتکرین و سو استفاده کنندگان شرایط بازار در شهرستان خبر داد.
سه واحد صنفی در راستای مبارزه با اختلاگران بازار در چابهار نقره داغ شدند/ محتکران کالاهای اساسی زیر ذره بین بازرسان
حمیدرضا شایان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: در گشت مشترک با اولویت مبارزه با پدیده قاچاق کالا از چند واحد صنفی عمده فروش و انبار موادغذایی بازدید به عمل آمد.
 
وی افزود: گشت مشترک نظارتی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، کالای قاچاق نیروی انتظامی از واحد‌های صنفی عمده فروش و انبارهای مواد غذایی شهر چابهار با هدف بررسی ثبت اطلاعات ورود و خروج کالا در سامانه‌ جامه تجارت و انبارها صورت پذیرفت.
 
رئیس اداره صمت چابهار تصریح کرد: این بازدیدها برای مقابله با محتکرین و سو استفاده کنندگان شرایط بازار که نسبت به جمع آوری کالاهای عمومی و ضروری مردم و امتناع از عرضه آنها در سطح بازار اقدام می‌کنند، انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: بازرسان اداره صمت چابهار پس از بررسی اسناد و مدارک ارائه و تطابق آن با اطلاعات سامانه جامع تجارت و مشاهده تخلف، ۳ واحد صنفی برای آنها پرونده تخلف تشکیل داده شد.
 
شایان اذعان کرد: با افراد متخلف مطابق قانون و به شکل جدی برخورد صورت خواهد گرفت و به همین منظور پرونده واحدهای صنفی متخلف جهت طی مراحل قانونی و اعمال جریمه به مراجع قضایی ارسال شد.
 
وی گفت: وضعیت تعدادی دیگر از انبارها، در دست بررسی است و در صورت مشاهده تخلف با آنها برخورد قانونی انجام خواهد شد.
 
رئیس اداره صمت چابهار با بیان اینکه هر شهروند یک بازرس است خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی از سوی مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی سطح شهر را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ با ما در میان بگذارید.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 456996
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *