۰

تساوی امیدبخش استقلال با الاهلی/ گره گروه سوم برای صعود پیچیده شد

تیم های استقلال ایران و الاهلی عربستان از شکست الدحیل برابر نماینده عراق استفاده نکردند تا تساوی این دو تیم اوضاع گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا را پیچیده کند و همه چیز را به روز آخر بکشاند.
تساوی امیدبخش استقلال با الاهلی/ گره گروه سوم برای صعود پیچیده شد
به گزارش چهاربهاران، از هفته پنجم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد چهارشنبه در جده آغاز شد که این دیدار حساس در پایان با نتیجه بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه ۳ تیم استقلال، الدحیل و الاهلی ۸ امتیازی شدند.
با توجه به فشردگی امتیازات در این گروه که از ابتدا به گروه مرگ نام گذاری شده بود، سرنوشت تیم یا تیم‌های صعود کننده به بازی آخر کشیده شد تا از بین استقلال، الدحیل و الاهلی یک یا دو و تیم راهی مرحله بعدی مسابقات شوند. در روز پایانی استقلال به مصاف الشرطه عراق می‌رود و دو تیم الدحیل و الاهلی با هم دیدار می‌کنند.

فرهاد مجیدی تیمش را با رشید مظاهری، وریا غفوری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند (از دقیقه ۵۵ سعید مهری از دقیقه ۸۲ مسعود ریگی)، احمد موسوی (از دقیقه ۴۶ داریوش شجاعیان)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی (از دقیقه ۸۲ بابک مرادی) و ارسلان مطهری (از دقیقه ۶۹ شیخ دیاباته) آغاز کرد که مهمترین تغییرات در این ترکیب، عدم استفاده از محمد نادری، شیخ دیاباته و مسعود ریگی بود.
نیمه اول بازی در حالی با نتیجه بدون گل به پایان رسید که هر دو مربی ترجیح دادند جانب احتیاط را رعایت کرده و از دست زدن به بازی پر ریسک تهاجمی اجتناب بورزند. در نیمه اول بازی بیشتر در میانه میدان جریان داشت و کمتر دیده شد که تعداد پاس‌های سالم دو تیم پر شمار شود.
حساس‌ترین صحنه در نیمه اول در دقیقه ۳۸ بازی خلق شد که ضربه بازیکنان الاهلی با برخورد به دیرک دروازه آبی پوشان به زمین مسابقه بازگشت.
اولین صحنه جدی روی دروازه دو تیم در دقیقه ۶۴ به وقوع پیوست که ضربه سر خطرناک عمر سوما را رشید مظاهری با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.
در دقیقه ۶۸ مظاهری یک بار دیگر ناجی دروازه تیمش شد و ضربه سرکش فتوحی، هافبک تکنیکی الاهلی که از پشت محوطه جریمه زده شد را با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد. ضربه کرنر را هم مهاجمان الاهلی به شکل خطرناکی از کنار دروازه آبی پوشان به بیرون زدند.

در دقیقه ۸۰ عمر سوما ضربه سنگینی را روانه دروازه آبی پوشان کرد که با فاصله کمی از کنار دیرک دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۸۸ یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه الاهلی نصیب آبی پوشان شد که وریا غفوری پشت این ضربه قرار گرفت و ضربه مستقیم او از بالای دروازه به بیرون رفت.
هیچیک از حملات پراکنده دو تیم در دقایق پایانی ثمری نداشت تا در نهایت استقلال ایران و الاهلی عربستان به نتیجه مساوی بدون گل رضایت داده و امتیازات را به مساوی بین خود تقسیم کنند.
 
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 456643
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *