۰
رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار:

پلمپ چهار صنف به دلیل تخلفات بهداشتی و کرونایی در چابهار/ برخورد با واحدهای صنفی با جدیت دنبال می شود

عبدالرسول خدمتی از پلمپ چهار واحد صنفی به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در چابهار خبر داد.
پلمپ چهار صنف به دلیل تخلفات بهداشتی و کرونایی در چابهار/ برخورد با واحدهای صنفی با جدیت دنبال می شود
عبدالرسول خدمتی؛ رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: پیرو اطلاعیه های صادر شده از سوی ستاد کرونا شهرستان چابهار و به منظور حفظ سلامتی شهروندان گرامی در ایام مقابله با ویروس کرونا بازدید های بهداشتی در سطح شهر تشدید یافته و کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای در 2 نوبت صبح و عصر مشغول خدمت رسانی و بازدید از اماکن تهیه و توزیع هستند.

وی افزود: طی بازدید های صورت گرفته توسط بازرسین بهداشتی، ۴ واحد صنفی بعلت عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و عدم توجه به اخطاریه های صادر شده از سوی مرکز بهداشت شهرستان چابهار پلمپ و غیر فعال شدند.

وی تصریح کرد: این واحدهای صنفی شامل چهار سوپر مارکت و فروشگاه زنجیره ای که بعلت نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی و عدم توجه به دستورالعمل های پیشگیری از کرونا با هماهنگی دستگاه قضایی و صدور حکم پلمپ با حضور پلیس اماکن فعالیت آنها متوقف شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان چابهار به منظور حفظ سلامت مردم بازدید ها تشدید خواهد یافت و از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی با سامانه ۱۹۰ بهداشت محیط و حرفه ای تماس بگیرند.

خدمتی خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش نوع جهش یافته ویروس کرونا در تمامی مناطق، استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی دو اصل مهم در پیشگیری از ابتلا به این بیماری هستند.

انتهای پیام/
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 456572
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *