۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر:

استفاده از طرح تحول سلامت باعث کاهش نواقص می شود/ افزایش تخت های بیمارستان راسک در اولویت دانشگاه

کامران کردی به همراه نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر، سرباز و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه از بیمارستان ولایت راسک و مرکز خدمات جامع سلامت شهری بازدید کردند.
استفاده از طرح تحول سلامت باعث کاهش نواقص می شود/ افزایش تخت های بیمارستان راسک در اولویت دانشگاه
به گزارش چهاربهاران، کامران کردی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به همراه ناصر درخشان؛ نماینده حوزه انتخابیه ایرانشهر، سرباز و بامری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به منظور تبریک سال جدید و تقدیر و تشکر از زحمات کادر بهداشتی و درمانی از بیمارستان ولایت راسک و مرکز خدمات جامع سلامت شهری بازدید کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ضمن بازدید از بخش های اورژانس، داخلی، زنان، آی سی یو، تالاسمی، رادیولوژی و اتاق عمل و تقدیر و تشکر از کادر این بخش ها در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان با حضور مدیران سلامت شهرستان راسک با اشاره به مشکلات فعلی بیان کرد: برای رفع مشکلات عزم جدی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر وجود دارد و با همراهی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افق های روشنی در سال۱۴۰۰ برای بهداشت و درمان این منطقه پیش بینی شده است.

وی افزود: در حال حاضر شهرستان مرزی راسک در بحث نیروی انسانی، فضاهای فیزیکی و ناوگان آمبولانس دچار مشکل است که تمهیدات لازم برای رفع این چالش ها برنامه ریزی و با همکاری وزارت بهداشت حل خواهد شد.

کردی تصریح کرد: باید از مزایای طرح تحول سلامت برای پوشش نواقص و کاستی های بهداشت و درمان شهرستان راسک استفاده بهینه می شد که متاسفانه بی توجهی هایی در این خصوص وجود داشته است سعی می کنیم این مشکلات حل شوند.

در این جلسه ناصر درخشان؛ نماینده مردم ایرانشهر، سرباز در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات جهادی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار کرد: بهداشت و سلامت به عنوان مقوله های مهم جامعه بشری ضامن توسعه و پیشرفت در هر کشوری هستند.

وی گفت: قصور و کوتاهی در این بخش بازی با سرنوشت و سلامت افراد جامعه است که به هیچ عنوان قابل بخشش و جبران نخواهد بود.

درخشان خاطر نشان کرد: با همراهی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر و مساعدت ویژه وزارت بهداشت اعتبارات خوبی در سال ۱۴۰۰ در حوزه بهداشت و درمان جنوب استان پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت وجود یک بیمارستان در این منطقه و افزایش جمعیت، ما خواستار افزایش تخت های بیمارستان ولایت راسک از ۳۲ به ۱۲۰ تخت هستیم که پیگیری های لازم در حال انجام است.

وی گفت: توجه به زیر ساخت های بهداشت و درمان شهر مرزی پیشین به عنوان پر جمعیت ترین شهر شهرستان و تکمیل بیمارستان شهر سرباز باید در اولویت های آینده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای توسعه سلامت و بهداشت این منطقه باشد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 456529
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *