۰
با همکاری گروه جهادی شهید محمد حکیمی نژاد انجام شد؛

توزیع 2 هزار بسته معیشتی اهدایی ستاد فرمان اجرایی امام (ره) به جنوب سیستان و بلوچستان

2 هزار بسته معیشتی اهدایی ستاد فرمان اجرایی امام (ره) به جنوب سیستان و بلوچستان با همکاری گروه جهادی شهید محمد حکیمی نژاد توزیع شد.
توزیع 2 هزار بسته معیشتی اهدایی ستاد فرمان اجرایی امام (ره) به جنوب سیستان و بلوچستان
فرامرز حکیمی نژاد، مسئول گروه جهادی شهید محمد حکیمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران از آغاز توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در جنوب استان از سوی این ستاد خبر داد و بیان کرد: بسته‌های معیشتی تحت عنوان "رزمایش همدلی و احسان" اهدایی از ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در شهرهای پلان، راسک، نیکشهر، کنارک، سرباز، قصرقند و آشار توزیع شد.
 
وی با اشاره به ارزش 150 هزار تومانی هر بسته افزود: بسته ها با همکاری گروه جهادی شهید محمد حکیمی نژاد بین اقشار کم درآمد در حال توزیع است و تلاش داریم با همکاری سپاه و بسیج به دست نیازمندان واقعی برسد.
 
مسئول گروه جهادی با اشاره به شناسایی خانواده‌های نیازمند و کسانی که معیشت آنان به واسطه شیوع کرونا آسیب دیده است، تصریح کرد: این بسته‌های حمایتی با کمک 24 گروه جهادی، خیریه‌ها، فعالان اجتماعی و سمن‌ها بین خانوارهایی که از قبل شناسایی شده‌اند در شهرهای جنوب استان توزیع خواهد شد.
 
وی با اشاره به برنامه‌ریزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای کمک به نیازمندان گفت: این ستاد از ابتدای سال تاکنون چندین مرحله در حوزه های مختلف مثل توزیع بسته های ارزاق، توزیع بسته‌های بهداشت، تهیه جهیزیه و کمک مالی و... در سراسر کشور و استان انجام دادند.
 
حکیمی نژاد خاطرنشان کرد: حفظ حرمت و شأن خانواده‌هایی که این بسته‌ها را دریافت می‌کنند از اولویت های مهم و اساسی ما است و تلاش می کنیم این بسته‌های معیشتی در همه نقاط به ویژه مناطق محروم و کمتر برخوردار توزیع شود.

انتهای پیام/
 
شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 456313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *