۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

نحوه تامین، توزیع و نظارت سه عامل اصلی برای تولید نان با کیفیت است/ افزایش سهمیه آرد جنوب استان نیاز اصلی خبازان

رحمدل بامری گفت: همه مسئولین باید سه نکته اساسی تامین، توزیع و نظارت در رابطه با نان شهروندان را مورد اهمیت و تاکید قرار دهند.
نحوه تامین، توزیع و نظارت سه عامل اصلی برای تولید نان با کیفیت است/ افزایش سهمیه آرد جنوب استان نیاز اصلی خبازان
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان بیان کرد: در رابطه با تامین آرد با پیگیری های انجام شده و انعکاس مسائل و مشکلات حوزه گندم، آرد و نان، سعی شده سهمیه آرد استان نسبت به گذشته بهبود و افزایش چشمگیری داشته باشد.
 
وی افزود: با رفع کمبود سهمیه آرد در شهرستان با مشکلاتی که مردم در این شرایط بد اقتصادی دارند و قوت اکثر خانواده ها نان است را تامین کنیم.
 
فرماندار چابهار تصریح کرد: در رابطه توزیع و انتقال آرد از کارخانجات آرد سازی استان، متاسفانه مشکلاتی وجود داشته که شرکت طرف قرارداد، بعضاً آرد خریداری شده را با توجه به نوسانات قیمت های کاذب، طبق تعهدات منعقد شده در قرارداد، حمل نمی کرد و موجی از نارضایتی مردمی و خبازان در سطح شهرستان های جنوبی استان بوجود آمده بود.
 
بامری گفت: این موضوع هم با پیگیری های انجام شده در ماه جاری مرتفع و نتیجه ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد.
 
وی اذعان کرد: درخصوص نظارت بر وضعیت حمل آرد و پخت نان، لازم است، تیم های مشترک نظارتی در شهر و روستا مشخص  و با نظارت و جدیت هرچه بیشتر تلاش شود تا ضمن تحویل نان با کیفیت، رعایت فاصله های اجتماعی، پروتکل ها و مسائل بهداشتی توسط متصدیان و مردم جهت دریافت نان، صورت گیرد.
 
فرماندار چابهار افزود: در این ایام، با توجه به شیوع بیماری کرونا، خبازان شهرستان ضمن رعایت مسایل بهداشتی فردی و ضد عفونی کردن محیط کسب و کار، همکاری و هماهنگی لازم را با شبکه بهداشت و درمان داشته باشند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 456144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *