۰
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه چابهار مطرح کرد:

طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع؛ تحولی مهم در حفظ منابع انرژی/ سوخت رسانی بدون وقفه و واسطه حق طبیعی مردم منطقه است

سید کاظم اسد گفت: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع اقدامی تاثیرگذار برای حفظ منابع انرژی و بدون وقفه و واسطه حق طبیعی مردم منطقه است.
طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع؛ تحولی مهم در حفظ منابع انرژی/ سوخت رسانی بدون وقفه و واسطه حق طبیعی مردم منطقه است
به گزارش چهاربهاران، سید کاظم اسد مدیر منطقه چابهار در دیدار با حمید رضا حدادی مدیر عامل شرکت پرسی ایران گاز کشور با تاکید بر بسیج تمامی امکانات جهت ثبت نام و اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع بیان کرد: جهت اجرای صحیح و کامل این طرح و در نهایت تحویل سیلندر گاز مایع با نرخ مصوب به مصرف کنندگان و مردم جنوب استان با توجه به موقعیت حساس و ویژه این منطقه نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی، شوراهای شهر و روستا، فرمانداری ها و مردم است.

وی افزود: سوخت رسانی بدون وقفه و تامین خواسته ها و نیازهای به حق مردم در منطقه حاصل تلاش زنجیره ای به هم پیوسته از بخش های مختلف ستادی و عملیاتی، مجاری عرضه، شرکت های موزع و ناوگان حمل و نقل است که سعی کردیم با اعمال دقیق ترین نظارت ها، بهبود مستمر ارائه خدمات به شهروندان را تحقق بخشیم.

مدیر منطقه چابهار در ادامه به کمبود گاز مایع در تابستان سالجاری اشاره کرد و ادامه داد: ما خواستار برنامه ریزی دقیق جهت رفع این مشکل در منطقه هستیم و با تدابیر اندیشیده شده طی دو ماهه اخیر مشکلات تا حد زیادی برطرف و رضایت نسبی حاصل شده است.

وی خواستار فعال شدن پوزهای تحویلی به نمایندگی های شرکت پرسی ایران گاز در سطح منطقه جهت اجرایی شدن طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع شد.

حمید رضا حدادی؛ مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز کشور نیز ضمن ارائه توضیحاتی مبسوط و بیان مشکلات موجود از جمله حمل و نقل بیان کرد: با تدابیر و سیاستهای اتخاذ شده در ماه های باقیمانده سالجاری ضمن تامین به موقع گاز مایع هموطنان در استان سیستان و بلوچستان، مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

مدیر عملیات شرکت پرسی ایران گاز از آغاز بکار ده کشنده جدید گاز مایع از ابتدای آذر ماه به ناوگان حمل سوخت جنوب استان خبر داد و گفت: با تجهیز شدن وسیله مشکلات مربوطه در حوزه حمل به طور چشمگیری کاهش یابد.

انتهای پیام/
 
سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 456118
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *