۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار مطرح کرد:

روحیه شهادت طلبی رزمندگان؛ عامل شکست دشمن/ توجه به توان و تولید داخلی باعث توسعه و پیشرفت ایران است

محمدعلی پوراحمدیان گفت: روحیه شهادت طلبی ملت انقلابی ایران را عاملی مهم در خنثی سازی توطئه های دشمنان است.
روحیه شهادت طلبی رزمندگان؛ عامل شکست دشمن/ توجه به توان و تولید داخلی باعث توسعه و پیشرفت ایران است
به گزارش چهاربهاران، محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران بیان کرد: روح‌ شجاعت‌، ولایتمداری، وفاداری، ایثارگری‌، تضرع‌ به‌ درگاه‌ خدا از خصوصیات‌ آشکار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با این ویژگی ها ابهت و عظمت دشمنی را شکستند که می خواست انقلاب ما را در کمترین زمان ممکن نابود کند.

وی افزود: در خیال خام رژیم بعثی ایرانی ها برای دفاع از وطن خود ضعیف هستند، غافل از آن که عزم و اراده ما با توکل بر پروردگار و توسل به اهل بیت(ع) و وجود نازنین حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک رهبر و پیشوا بزرگترین قوا و تجهیزات ما است.

فرمانده سپاه چابهار تصریح کرد: شهادت، عالی ترین درجه برای رزمندگان و سلحشورانی است که برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی خون خود را نثار کرده اند و هرگز اجازه ندادند یک وجب از این سرزمین به دست کثیف آنها اشغال شود.

وی گفت: باید روحیه شهادت طلبی و دستاوردهای دفاع مقدس در جامعه برای جوانان تبیین شود که بهترین کار فرهنگی است و اثر گذار خواهد بود.

پوراحمدیان خاطر نشان کرد: روحیه ایثار و شهادت طلبی آنها ستودنی و ارزشمند است و با الگو گرفتن از مرام و منش آنها می توانیم کشور را در برابر توطئه بدخواهان و دشمنان حفظ کنیم و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با اتکا به توان و تولید داخلی توسعه و آبادانی را به ثمر ببخشیم.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 456005
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *