۰

تعرفه و بسته های اینترنت همراه اول تخلفی ندارد

مدیرعامل همراه اول در نامه‌ای اعلام کرد این اپراتور در زمینه تعرفه و بسته‌های اینترنت همراه تخلفی ندارد.
تعرفه و بسته های اینترنت همراه اول تخلفی ندارد
به گزارش چهاربهاران به نقل از باشگاه خبرنگارا ن جوان، به دنبال انتشار نامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به سازمان بورس در خصوص آنچه تخلف همراه اول از مصوبات این سازمان و مفاد پروانه آن شرکت خوانده شده، سازمان بورس با تعلیق نماد این شرکت از مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران خواست درباره موضوعات مطرح شده در نامه رگولاتوری، شفاف‌سازی کند. مدیرعامل همراه اول نیز در نامه‌ای که تاریخ یک‌شنبه ۱۹ مرداد نوشت، مفاد نامه رگولاتوری را به چالش کشیده و به سازمان بورس اطمینان داده است که همراه اول تخلفی از مصوبات رگولاتوری نداشته است.

در نامه مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول به بورس، عنوان شده است که جریمه ۲ میلیارد تومانی همراه اول به شرکت مخابرات ایران (سهامدار عمده همراه اول) ابلاغ شده و مخابرات نیز به این موضوع اعتراض کرده است. همچنین مدیرعامل همراه اول مجددا تاکید کرده است که بسته‌های اینترنتی این شرکت تنها از برخی درگاه‌ها حذف شده‌اند و در پورتال شرکت موجود هستند و به همین دلیل تخلفی از مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رخ نداده است.
حذف برخی بسته‌ها از بعضی درگاه‌ها از اختیارات اپراتور است و نیاز به مجوز رگلاتوری ندارد
اخوان بهابادی در نامه خود نوشته که رگولاتوری از همراه اول برای حضور در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات رگولاتوری دعوت نکرده و بدین ترتیب، ضوابط قانونی اعمال جریمه تخلف، رعایت نشده است.
مدیرعامل همراه اول، حذف برخی از بسته‌ها از درگاه‌های فروش را از اختیارات اپراتور‌ها در سراسر دنیا دانسته و تاکید کرده است حتی اگر تخلفی در این زمینه رخ داده باشد، به دلیل آنکه شامل گران‌فروشی نمی‌شود، در حیطه صلاحیت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان یا سازمان تعزیرات نیست.
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب: 455674
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *