۰
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه چابهار خبر داد:

تعطیلی بازارهای شهرستان چابهار در ایام عید قربان/ به چابهار سفر نکنید

کورش محمدی گفت: باتوجه به شرایط شهرستان و شیوع بیماری کرونا ضروری است بازارهای منطقه آزاد، بلوک بازار و دکه بازار و مجتمع های سرپوشیده تعطیل و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کنترل شیوع ویروس کرونا کمک کنند.
تعطیلی بازارهای شهرستان چابهار در ایام عید قربان/ به چابهار سفر نکنید
به گزارش چهاربهاران، کورش محمدی؛ معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه چابهار در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان و تاکید بر تعطیلی بازارها در ایام عید قربان با اشاره به شرایط ویژه شهرستان در روزهای کرونایی و در پیش بودن عید سعید قربان بیان کرد: عید سعید قربان نزد همه مسلمانان جایگاه والایی دارد و مردم از چند روز قبل به استقبال عید رفته و با خرید و پهن کردن سفره پذیرایی از مهمان و اهتمام به قربانی کردن، این عید بزرگ اسلامی را گرامی می‌دارند.

وی ادامه داد: اما نباید شیوع کرونا و خطر ابتلای افراد به این ویروس مرگبار از طریق شرکت در تجمعات بویژه خرید عید و و دید و بازدیدهای آنرا نادیده گرفت.

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه چابهار بر ضرورت تعطیلی بازارهای منطقه آزاد، بلوک بازار و دکه بازار و مجتمع های سرپوشیده تأکید کرد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری گسترش شیوع ویروس کووید 19، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را برای نمازگزاران الزامی است.

محمدی تصریح کرد: تا زمان تولید واکسن و داروی کرونا، برای برون رفت از شرایط فعلی، باید کلیه پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در ادارات و مکان های پرتردد مانند پاساژها و بازارها، دفاتر پیش خوان، پلیس +10 و همچنین گندزدایی های روزانه در جایگاه های عرضه سوخت، معابر، میادین، بازارها و وسایل حمل و نقل عمومی وظیفه یکایک شهروندان است.

وی با اشاره به شرایط حساس شهرستان در این برهه زمانی از تمامی شهروندان و هم وطنان به خصوص هم استانی های عزیز تقاضا کرد از سفر به شهرستان چابهار در این ایام برای حفظ سلامتی خود و شهروندان خودداری کنند.

انتهای پیام/

 
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 455601
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *