۰

ژنرال صهیونیست: حزب الله قواعد درگیری جدیدی ایجاد کرد

یک رسانه عرب زبان با اشاره به روایت نادرست و دروغین صهیونیستها از تحولات روز گذشته در مرز لبنان با فلسطین اشغالی، به اردوی آشفته تل آویو پرداخته است.
ژنرال صهیونیست: حزب الله قواعد درگیری جدیدی ایجاد کرد
به گزارش چهاربهاران به نقل از مهر، رأی الیوم در مطلبی با اشاره به آشفتگی در اردوی صهیونیست‌ها و روایت دروغین آنها از تحولات روز گذشته در مرز فلسطین اشغالی با لبنان، آورده است: آشفتگی، سردرگمی، نگرانی، بیانیه‌های متناقض، رسانه‌هایی که در خدمت روایت اسرائیل به کار گرفته شدند، نشست خبری سه دقیقه‌ای نتانیاهو و بنی گانتز در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو و اجازه ندادن آنها به خبرنگاران برای اینکه سوالات خود را بپرسند؛ موضوعی است که روایت صهیونیست‌ها درباره آنچه در مرز با لبنان رخ داد را زیر سوال می بَرد. خطرناک‌تر از آن دستور نتانیاهو به همه وزرای صهیونیست برای عدم پرداختن به واقعه بود که اوج بحرانی که صهیونیست‌ها در قبال حزب الله، بدان گرفتار شده اند را نشان می‌دهد.
این رسانه می‌نویسد: برای اینکه به عمق نگرانی و ترس در رژیم صهیونیستی پی ببری، همین اشاره کافی است که هزاران اسرائیلی به ناگاه از ساحل البصه در شمال فلسطین اشغالی محو شدند و بسیاری از مراکز گردشگری در شمال فلسطین اشغالی به علت نابسامانی اوضاع امنیتی تعطیل شدند.
روایت صهیونیستها شبیه پنیر هلندی سوراخ سوراخ بود
رأی الیوم نوشت: تل آویو به شبکه‌های تلویزیونی روی آورد و شمار زیادی کارشناس و تحلیلگر برای تقویت روایت اسرائیل که تاحدی زیادی شبیه پنیر هلندی بود یعنی سوراخ سوراخ بود، به کمک گرفت و این در حالی بود که صهیونیستها که به مواضع مقامات خود اعتمادی ندارند؛ بی صبرانه منتظر بیانیه حزب الله لبنان در باره تحولات مرزی ماندند صهیونیستها که به مواضع مقامات خود اعتمادی ندارند؛ بی صبرانه منتظر بیانیه حزب الله درباره تحولات مرزی ماندند و هنگامی که حزب الله بیانیه ای صادر کرد و ادعاهای تل آویو را رد کرد؛ رسانه‌های صهیونیست، تغییر اولویت دادند و خبر درگیری در مکان سوم جای گرفت.
این رسانه می‌نویسد: باوجود سانسور نظامی، «یوسی یهوشواع» تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت در توییتی اعلام کرد: «آخه چه کسی در روز روشن گروه ۳ تا ۴ نفره برای انجام عملیات با ارتش اسرائیل که در آماده باش کامل است، اعزام می‌کند؟ این حادثه چگونه رخ داده است که ارتش اسرائیل نتوانسته افراد این گروه را از میان بردارد؟ از نشست خبری نتانیاهو و گانتز هم چیزی مشخص نشد، ما ویدئویی ازعملیات نمی بینیم؟ اینجا چه خبر است! یوسی یهوشواع: ما ویدئویی از عملیات نمی‌بینیم؟ اینجا چه خبر است!».
رأی الیوم نوشت: «کوبی ماروم» ژنرال صهیونیست به کانال ۱۳ این رژیم در گفتگویی که -چون زنده و مستقیم بود، نتوانستند، سانسورش کنند- گفت: «این عاقلانه نیست که کشته شدن یک نیروی حزب الله (شهادت علی کامل محسن) در سوریه، به مدت یکهفته ارتشی کامل را گرفتار و فرسوده کند. این چه معادله‌ای است؟ حزب الله قواعد درگیری جدیدی ایجاد کرد و قواعد بازی را تغییر داد. این وضع قابل تحمل نیست».
این رسانه در ادامه آورده است: کارشناس امور نظامی روزنامه هاآرتص اعلام کرد که تغییری در آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی حاصل نشده است و شاید تحولات بزرگ‌تری در راه باشد.
خود صهیونیستها هم روایت تل آویو را به سخره گرفتند
رأی الیوم در پایان می‌نویسد: برای اینکه عمق بحران در میان صهیونیست‌ها را درک کنی، کافی است که به شبکه‌های اجتماعی خود صهیونیست‌ها توجه کنی که یکی از آنها با لحن تمسخر آمیز گفت: «بعدها مشخص خواهد شد که حزب الله چهار سودانی را برای مقابله با ارتشی که خود را قوی‌ترین در خاورمیانه می‌خواند، اعزام کرده است!!».
سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب: 455586
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *