۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار:

ابعاد ناشناخته زیادی در خصوص بیماری کرونا وجود دارد/ خطرات پنهان کردن کرونا جبران ناپذیر است

مهدی میرادی گفت: همچنان ابعاد ناشناخته زیادی در خصوص بیماری کرونا وجود دارد و بهترین راه پیشگیری از ابتلا به این ویروس، جلوگیری از قرار گرفتن در معرض این ویروس است.
ابعاد ناشناخته زیادی در خصوص بیماری کرونا وجود دارد/ خطرات پنهان کردن کرونا جبران ناپذیر است
مهدی میرادی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با بیان اینکه تحقیقات در خصوص بیماری کرونا همچنان ابعاد بیشتری از این بیماری را نمایان می کند بیان کرد: اطلاعات فعلی ما در خصوص بیماری کرونا بسیار محدود و اندک است و تاکنون درمان مستقیمی برای این بیماری کشف نشده است.

وی افزود: باید اصل «پیشگیری بهتر از درمان» را جدی تر بگیریم و با رعایت نکات ساده بهداشتی و حدالامکان ماندن در خانه، از پیشروی بیشتر ویروس جلوگیری کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار گفت: نباید بیماری کرونا در سطح جامعه نوعی انگ تلقی شود تا افراد رغبت مراجعه به مراکز درمانی را نداشته باشند.

وی ادامه داد: بیماری کرونا با انجام سی تی اسکن تا حد زیادی قابلیت تشخیص دارد و میتوان با آغاز به موقع درمان، از مرگ و میر ناشی از این بیماری جلوگیری کرد.

میرادی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسمات عروسی و سایر تجمعات مشابه، بستر لازم برای انتشار ویروس کرونا را فراهم میکند، لذا همانطور که بارها هشدار داده شده است، در این برهه حساس که در پیک شیوع بیماری هستیم، برگزاری هرگونه مراسماتی تجمعی، میتواند مخاطرات تلخ و جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 455046
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *